Monday , December 18 2017

तहरीकात इल्तेवा की ना मंज़ूरी पर अपोज़ीशन का एहतिजाज

हैदराबाद 26 मार्च: यासती क़ानूनसाज़ असेम्बली में आज भी अपोज़ीशन जमातों की पेश करदा तहरीकात इल्तेवा नामंज़ूर करने पर अरकान अपोज़ीशन पोडियम के पास पहोनचकर ज़बरदस्त नारा बाज़ी की बल्के हंगामा आराई और सख़्त एहतिजाज किया जिस की वजह से कुछ द

हैदराबाद 26 मार्च: यासती क़ानूनसाज़ असेम्बली में आज भी अपोज़ीशन जमातों की पेश करदा तहरीकात इल्तेवा नामंज़ूर करने पर अरकान अपोज़ीशन पोडियम के पास पहोनचकर ज़बरदस्त नारा बाज़ी की बल्के हंगामा आराई और सख़्त एहतिजाज किया जिस की वजह से कुछ देर तक ऐवान की कार्रवाई में ख़ललअंदाज़ी हुई ।

जैसे ही (9) बजे सुबह ऐवान की कार्रवाई का आग़ाज़ हुआ , स्पीकर असेम्बली एन मनोहर ने अपोज़ीशन जमातों की तरफ् से पेश करदा तहरीकात इल्तेवा मुस्तर्द करने ( नामंज़ूर करने ) का एलान क्या ।

इस के साथ ही अपोज़ीशन जमातों के अरकान अपनी नशिस्तों से उठ कर स्पीकर पोडियम के पास पहोनचकर एहतिजाज करते हुए उन की पेश करदा तहरीकात इल्तेवा पर मुबाहिस का मौक़ा फ़राहम करने का स्पीकर से परज़ोर मुतालिबा किया और कहा कि तहरीकात इल्तेवा की अहमियत का अंदाज़ा लगाने की ज़रूरत है ।

जिस पर स्पीकर असेम्बली ने एहितेजाजी अरकान से कहा कि बर्क़ी मसले पर बेहस की जानी है , लिहाज़ा वकफे सवालात को जारी रखने के लिए कुर्सी-ए-सदारत से तआवुन की ख़ाहिश की। स्पीकर की मुतअद्दिद अपीलों के बावजूद एहितेजाजी अरकान ने अपने एहतिजाज को ख़त्म नहीं किया बल्के नारा बाज़ी के ज़रीये ऐवान में ज़बरदस्त आवाज़ें गूंज रही थीं।

TOPPOPULARRECENT