Tuesday , December 19 2017

तहरीक अदमे इअतिमाद के मसला पर चंद्रा बाबू नायडू का मौक़िफ़ ग़ैर वाज़ेह

किरण हुकूमत को ज़वालपज़ीर करनेवाली हर तहरीक की ताईद के टी रामाराव का ब्यान हैदराबाद 22 नवंबर ( सियासत न्यूज़ ) टी आर ऐस रुकन असमबली के तारक रामाराव ने ऐलान किया कि अगर तेलगुदेशम पार्टी हुकूमत के ख़िलाफ़ तहरीक अदमे इअतिमाद पेश करती है तो

किरण हुकूमत को ज़वालपज़ीर करनेवाली हर तहरीक की ताईद के टी रामाराव का ब्यान हैदराबाद 22 नवंबर ( सियासत न्यूज़ ) टी आर ऐस रुकन असमबली के तारक रामाराव ने ऐलान किया कि अगर तेलगुदेशम पार्टी हुकूमत के ख़िलाफ़ तहरीक अदमे इअतिमाद पेश करती है तो टी आर ऐस उस की ताईद करेगी और किरण कुमार रेड्डी हुकूमत को ज़वाल से दो-चार करदिया जाएगा ।

तेलंगाना साधना पदयात्रा के दौरान रंगा रेड्डी में महतलफ़ इलाक़ों का दौरा करने के बाद अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए रामाराव ने कहा कि हुकूमत तेलंगाना अवाम के एतिमाद से महरूम होचुकी है । उन्हों ने कहा कि चंद्रा बाबू नायडू तहरीक अदमे इअतिमाद के मसला पर अभी तक वाज़ेह नहीं है । उन के असासा जात के बारे में सी बी आई तहक़ीक़ात के ऐलान के साथ ही उन्हों ने तहरीक अदमे इअतिमाद पेश करने की धमकी दी है क्योंकि वो जिस हुकूमत को बचा रहे थे उसी हुकूमत ने उन के ख़िलाफ़ तहक़ीक़ात का ऐलान करदिया है ।

उन्हों ने कहा कि अगर नायडू में हिम्मत हो तो उन्हें तहरीक अदमे इअतिमाद पेश करनी चाहीए । उन्हों ने कहा कि किरण कुमार रेड्डी हुकूमत ने तेलंगाना मसला पर अवाम के ख़िलाफ़ मौक़िफ़ इख़तियार करते हुए तहरीक को कमज़ोर करने की कोशिश की । उन्हों ने बताया कि असमबली और पार्लीमैंट के सरमाई इजलासों में तेलंगाना मसला को शिद्दत के साथ पेश किया जाएगा और हमख़याल अरकान की ताईद से ऐवानों की कार्रवाई में रुकावट पैदा की जाएगी । उन्हों ने कहा कि चंद्रा बाबू नायडू के क़ौल-ओ-फे़अल में तज़ाद हैं ।

जिस वक़्त वो इक़तिदार में थे उन्हों ने ज़राअत की मुख़ालिफ़त की थी लेकिन अब किसानों की हमदर्दी में पदयात्रा कररहे हैं । रंगा रेड्डी में नायडू ने पदयात्रा की लेकिन इसी ज़िला के कई किसानों को तेलगुदेशम दौर-ए-हकूमत में बर्क़ी शरहों में कमी करने का मुतालिबा करने पर पुलिस की गोलीयों का निशाना बनाया गया था ।उन्हों ने कहा कि नायडू से अवाम ने जगह जगह मुख़्तलिफ़ सवालात किए लेकिन सीमा आंधरा मीडीया ने उसे पेश नहीं किया । उन्हों ने बताया कि चंद्रा शेखर और वजए शांति पार्लीमैंट में अलहदा तेलंगाना की आवाज़ को शिद्दत से पेश करेंगी। रामाराव ने कहा कि कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट की जद्द-ओ-जहद पर भरोसा किया जा सकता है क्योंकि वो मुसलसल तेलंगाना की आवाज़ उठा रहे हैं ।स्पीकर लोक सभा ने उन के अस्तीफ़ों को नामंज़ूर करदिया जो इंतिहाई अफ़सोसनाक है ।

रामाराव ने इल्ज़ाम आइद किया कि हुकूमत गवर्नर और स्पीकर जैसे ओहदों को भी अपने मक़ासिद केलिए इस्तिमाल कररही है । उन्हों ने कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमैंट से कहा कि वो पार्टी से अलहिदगी इख़तियार करते हुए टी आर इसके साथ मिलकर तेलंगाना एजीटशन में शामिल होजाएं । उन्हों ने बताया कि असमबली इजलास में टी आर ऐस तेलंगाना तहरीक के क़ाइदीन के ख़िलाफ़ मुक़द्दमात और खासतौर पर टी आर ऐस पोलीट ब्यूरो रुकन सुधाकर की पी डी ऐक्ट के तहत गिरफ़्तारी के मसला को उठाएगी ।

इस के इलावा यू पी की तर्ज़ पर असमबली में तेलंगाना के हक़ में बिल पेश करने का मुतालिबा किया जाएगा । उन्हों ने कहा कि कांग्रेस के अरकान असमबली को चाहीए कि वो हुकूमत के ख़िलाफ़ ऐवान में आवाज़ बुलंद करें । रामाराव ने बताया कि तेलंगाना साधना पदयात्रा के दौरान अवाम में काफ़ी जोश-ओ-ख़ुरोश देखा गया और तेलगुदेशम और कांग्रेस के सफाए के ज़रीया ही तेलंगाना हासिल किया जा सकता है । उन्हों ने बताया कि जवाइंट ऐक्शण कमेटी के इजलास में आइन्दा के लायेहा-ए-अमल को क़तईयत दी जाएगी जिस में चलो हैदराबाद एहतिजाज भी शामिल रहेगा ।

TOPPOPULARRECENT