Tuesday , December 12 2017

तहफ़्फुज़ात की तहरीक, मुसलमानों के इत्तेहाद से ताक़तवर

निज़ामबाद 26 नवंबर: न्यूज़ एडीटर रोज़नामा सियासत आमिर अली ख़ान ने कहा कि मुसलमानों के इत्तेहाद ने चिंगारी जैसी 12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात की तहरीक को शोले में तबदील कर दिया है अगर तहरीक को दबाने की कोशिश की गई तो इस में शिद्दत पैदा हो जाएगी , मुसलमानों की पसमांदगी के लिए मुस्लिम अवामी मुंतख़ब नुमाइंदे और मुस्लिम सरकारी आला ओहदेदार ज़िम्मेदार हैं जिन्हों ने मुसलमानों की हालत से हुकूमतों को वाक़िफ़ कराने और मसाइल को हल कराने के लिए ठोस तजावीज़ पेश नहीं की।

माइनॉरिटी सब प्लान12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात एक्शण कमेटी निज़ामबाद की तरफ से बोधन बस स्टैंड पर मुनाक़िदा कुल जमाती एक रोज़ा भूक हड़ताल से ख़िताब करते हुए आमिर अली ख़ां ने कहा कि 12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात सारे मुस्लिम क़ौम का मसला है रोज़नामा सियासत ने मुसलमानों के मसाइल को उठाने और पेश करने में कभी कोई समझौता नहीं किया और ना ही मुस्तक़बिल में करेगा।

सियासत की तरफ से शुरू की गई मुहिम तमाम जमातों और मुस्लिम तन्ज़ीमों और मज़हबी तन्ज़ीमों के ताऊन से तहरीक में तबदील हो गई है। तेलंगाना के तमाम अज़ला में मुस्लिम तहफ़्फुज़ात की तहरीक ज़ोर पकड़ रही है और इत्तेहाद में ही मुसलमानों की कामयाबी है।

ख़वातीन भी इस तहरीक में सरगर्म रोल अदा कर रही हैं। उन्होंने कहा कि तहरीक में शिद्दत पैदा करने के लिए वक़्त लगता है मगर इन्क़िलाब बनने में कोई वक़्त नहीं लगता। फ़िलवक़्त हुकूमत और रुकने पार्लियामेंट निज़ामबाद कवीता मर्कज़ से नुमाइंदगी और मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात फ़राहम करने का मुसलमानों से मीटिंग तलब करते हुए वादा कर रही हैं।

उन्होंने के कवीता से कहा कि वो क़बल अज़ वक़्त बी सी कमीशन का क़ियाम अमल में लाते हुए मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात की राह हमवार करें रोज़नामा सियासत की तरफ से शुरू करदा तहरीक का ख़ैर-मक़्दम करते हुए कहा कि टी आर एस क़ाइदीन अपने पार्टी मीटिंग में 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी के लिए दबाव बनाए रखे हुए हैं।

चीफ़ मिनिस्टर एक सेक्युलर क़ाइद हैं और ये हमेशा अपने वादे पर क़ायम रहते हैं। सच्चर कमेटी चीफ़ मिनिस्टर चंद्रशेखर राव‌ की ईमा पर क़ायम की गई है और इस की रिपोर्ट का जायज़ा भी लिया जाएगा। सुधीर कमेटी का क़ियाम बी सी कमीशन के क़ियाम के लिए किया गया है सुधीर कमेटी रिपोर्ट हासिल करने के बाद बी सी कमीशन का क़ियाम अमल में आएगा और चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ मुसलमानों के साथ किए गए वादे को सद फ़ीसद पूरा करने की उम्मीद ज़ाहिर की प्रोग्राम के कन्वीनर अनवर ख़ान ने अपनी तक़रीर में कहा कि रोज़नामा सियासत की तरफ से शुरू करदा तहरीक आहिस्ता-आहिस्ता सूनामी में तबदील हो रही है उन्होंने कहा कि मुसलमानों को तहफ़्फुज़ात फ़राहम करने का एलान करते हुए वोट हासिल किया गया।100 दिन में12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात फ़राहम करने का एलान किया गया।

500 दिन का वक़फ़ा गुज़रने के बावजूद भी तहफ़्फुज़ात फ़राहम नहीं किए गए।लिहाज़ा तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी के लिए बी सी कमीशन का क़ियाम अमल में लाएंगे उन्होंने न्यूज़ एडीटर सियासत आमिर अली ख़ान से भी इज़हार-ए-तशक्कुर करते हुए कहा कि जब कभी तहफ़्फुज़ात के मसले पर उन्हें दावत दी गई। उन्होंने हैदराबाद से निज़ामबाद पहुंच कर हिम्मते अफ़्ज़ाई की।

TOPPOPULARRECENT