Tuesday , January 16 2018

तांडोर में उर्दू यूनीवर्सिटी के स्टडी सेंटर की मंज़ूरी

मौलाना आज़ाद उर्दू क़ौमी यूनीवर्सिटी ने तांडोर में एक आई टी आई इदारा और स्टडी सेंटर की मंज़ूरी दे दी है। मुस्लिम वेलफेयर एसोसीएशन तांडोर की नुमाइंदगी पर प्रोफेसर मुहम्मद मियां वाइस चांसलर ने तांडोर का दौरा क्या इन दोनों इदारों के त

मौलाना आज़ाद उर्दू क़ौमी यूनीवर्सिटी ने तांडोर में एक आई टी आई इदारा और स्टडी सेंटर की मंज़ूरी दे दी है। मुस्लिम वेलफेयर एसोसीएशन तांडोर की नुमाइंदगी पर प्रोफेसर मुहम्मद मियां वाइस चांसलर ने तांडोर का दौरा क्या इन दोनों इदारों के तांडोर में क़ियाम के इमकानात का जायज़ा लेने के बाद प्रोफेसर मुहम्मद मियां ने इस का एलान किया।

विक़ाराबाद में भी एक स्टडी सेंटर की मंज़ूरी का एलान किया है। तांडोर में अई टी आई की मुजव्वज़ा इमारत की तामीर आइन्दा साल मार्च तक मुकम्मिल कर लेजाए गी।

मुक़ामी रुकने असॆंबली पी महेंद्र रेड्डी वज़ीर ट्रांसपोर्ट और ज़िला कलेक्टर से तांडोर में 10 एकऱ् सरकारी अराज़ी की निशानदेही और मंज़ूरी का मुक़ामी तंज़ीम मुस्लिम वेलफेयर एसोसीएशन तांडोर ने मुतालिबा किया है।

आइन्दा तालीमी साल से ये फ़न्नी इदारा तांडोर में काम शुरू करदे। मज़कूरा आई टी आई में ज़रीया तालीम उर्दू होगा। उर्दू यूनीवर्सिटी का स्टडी सेंटर फ़िलवक़्त शाहीपुर में वाक़्ये उर्दू घर शादीख़ाना में आइन्दा माह से आग़ाज़ होगा।

उर्दू घर में एक मुख़्तसर तक़रीब मुनाक़िद होगी जहां प्रोफेसर मुहम्मद मियां वाइस चांसलर के हाथों मर्कज़ तालीम का इफ़्तेताह अमल में आएगा।

मुस्लिम वेलफेयर एसोसीएशन तांडोर रुकी कामयाब नुमाइंदगी पर साबिर हुसैन अफ़्सर चैरमैन रीडर्स फ़ोर्म तांडोर ने सदर ख़ुरशीद हुसैन को मुबारकबाद दी।

TOPPOPULARRECENT