Tuesday , December 12 2017

ताक़तवर लोक पाल बिल के लिए बी जे पी का एहितजाजी धरना

हैदराबाद 9 जनवरी (सियासत न्यूज़ ) बी जे पी ने मुस्तहकम लोक पाल बिल पार्लीमैंट में पेश करने का मर्कज़ी हुकूमत से मुतालिबा किया और आज इस मुतालिबा पर बी जे पी की जानिब से बड़े पैमाने पर बी आर अंबेडकर मुजस्समा वाक़्य टैंक बंड के पास एहि

हैदराबाद 9 जनवरी (सियासत न्यूज़ ) बी जे पी ने मुस्तहकम लोक पाल बिल पार्लीमैंट में पेश करने का मर्कज़ी हुकूमत से मुतालिबा किया और आज इस मुतालिबा पर बी जे पी की जानिब से बड़े पैमाने पर बी आर अंबेडकर मुजस्समा वाक़्य टैंक बंड के पास एहितजाजी धरना प्रोग्राम मुनज़्ज़म किया गया इस धरना प्रोग्राम में मसरस बंडा रो दत्ता तुरीय , सीनीयर बी जे पी क़ाइद-ओ-साबिक़ मर्कज़ी वज़ीर , डाक्टर के लक्ष्मण ,सैक्रेटरी क़ौमी बी जे पी जी किशन रेड्डी सदर रियास्ती बी जे पी और बी वेंकट रेड्डी सदर सिटी बी जे पी-ओ-दीगर बी जे पी क़ाइदीन और कारकुन कसीर तादाद में शरीक थे ।

बादअज़ां मिस्टर दत्ता तुरीय ने बताया कि मर्कज़ी हुकूमत ग़ैर ज़रूरी तौर पर लोक पाल बिल को ग़ैर अहम बताने केलिए कोशां है जबकि हर सयासी जमात की जानिब से लोक पाल बिल में निचली सतहताआली सतह यानी वज़ीर आज़ीम को भी इस बिल के दायरा इख़तियार में शामिल करने का मुतालिबा कररहै हैं लेकिन मर्कज़ी यू पी ए हुकूमत इस मुतालिबा को नज़रअंदाज करते हुए ग़ैर ज़रूरी उमूर को शामिल करने केलिए कोशां है ।

उन्हों ने सी बी आई को मुकम्मल बा इख़तियार बनाने का मुतालिबा करते हुए मिस्टर दत्ता तुरीय ने मज़ीद कहा कि लोक पाल बिल में दस्तूर की ख़िलाफ़ वरज़ी करते हुए अक़ल्लीयतों को भी शामिल करने की यू पी ए हुकूमत कोशिश कररहै है । उन्हों ने अप्पोज़ीशन जमातों की जानिब से पेश करदा चंद तरमीमात को लोक पाल बिल में शामिल करने का मर्कज़ी यू पी ए हुकूमत से पर ज़ोर मुतालिबा किया ।

बसूरत-ए-दीगर लोक पाल बिल की मंज़ूरी तक अपने एहतिजाज को जारी रखने का सख़्त इंतिबाह दिया। उन्हों ने कहा कि कुरप्शन के ख़िलाफ़ अवामी एहतिजाज के बावजूद मर्कज़ पर कोई असर नहीं होरहा है और इस ने एक कमज़ोर लोक पाल बिल पेश करते हुए इस हक़ीक़त का अमली सबूत दिया है।

TOPPOPULARRECENT