Thursday , September 20 2018

ताज महल होटल पर टाटा के लीज़ की मुद्दत क़रीब-उल-ख़तम , ग़ैर यक़ीनी कैफ़ीयत

नई दिल्ली, ०६ जनवरी (पी टी आई) इंडिया गेट के क़रीब वाक़्य ताज महल होटल को टाटा की जानिब से मुस्तक़बिल में चलाए जाने के ताल्लुक़ से ग़ैर यक़ीनी सूरत-ए-हाल पाई जाती है, क्योंकि नई दिल्ली म्यूनसिंपल कारपोरेशन ने जारीया साल अक्टूबर में लीज़

नई दिल्ली, ०६ जनवरी (पी टी आई) इंडिया गेट के क़रीब वाक़्य ताज महल होटल को टाटा की जानिब से मुस्तक़बिल में चलाए जाने के ताल्लुक़ से ग़ैर यक़ीनी सूरत-ए-हाल पाई जाती है, क्योंकि नई दिल्ली म्यूनसिंपल कारपोरेशन ने जारीया साल अक्टूबर में लीज़ ख़तम होने पर इस जायदाद के लिए ताज़ा बोली तलब करने पर ख़ामोशी इख़तियार की है।

ये जायदाद न्यू दिल्ली म्यूनसिंपल कारपोरेशन की मिल्कियत है और इस ने इनफ़रास्ट्रक्चर डीवलपमनट फ़ीनानस कंपनी के ज़रीया इस जायदाद से बेहतर तौर पर इस्तिफ़ादा का रोड मयाप तैय्यार करने की ख़ाहिश की है। टाटा की मिल्कियत इंडियन होटल्स कंपनी लिमेटेड ने 1978में इस जायदाद को 33 साला लीज़ पर हासिल किया था जो गुज़श्ता साल ख़तम हो गई चुनांचे उसे मज़ीद एक साल तौसीअ दी गई थी।

जबकि टाटा को तवील अर्सा तक लीज़ पर दिए जाने की तवक़्क़ो थी। कारपोरेशन के एक ओहदेदार ने कहा कि वज़ारत शहरी तर कुयात ने ये तजवीज़ पेश की है कि इस जायदाद के लिए खुली बोली तलब की जानी चाहीए।

TOPPOPULARRECENT