Monday , December 11 2017

तानडोर का माज़ूर नौजवान तआवुन का तलबगार

महबूबनगर ज़िला के हलक़ा असेंबली कोड़ निगल मौज़ा दवयाल के साकन ताज मुहम्मद वल्द अमजद पटेल उम्र 26 साल जो 12 जनवरी 2006 को सड़क हादिसा का शिकार होकर बिस्तर-ए-मृग पर पहूंच गए हैं । डाक्टरों के मुताबिक़ रीढ़ की हड्डी में ज़ख्म की वजह से ताज मुहम्मद

महबूबनगर ज़िला के हलक़ा असेंबली कोड़ निगल मौज़ा दवयाल के साकन ताज मुहम्मद वल्द अमजद पटेल उम्र 26 साल जो 12 जनवरी 2006 को सड़क हादिसा का शिकार होकर बिस्तर-ए-मृग पर पहूंच गए हैं । डाक्टरों के मुताबिक़ रीढ़ की हड्डी में ज़ख्म की वजह से ताज मुहम्मद की रगों ने काम करना बंद कर दिया है ।

ताज मुहम्मद की वालिदा ज़ाहिदा बेगम ने बताया कि गुज़श्ता साल ताज मुहम्मद के वालिद का इंतिक़ाल हो गया । ताज मुहम्मद के दूसरे भाई की तालीम और घर ख़र्च की मुकम्मल ज़िम्मेदारी तीसरे भाई मुहम्मद मुख्तार पर है जो क्लीनर बताया गया जबकि सिर्फ ताज की अदवियात का माहाना ख़र्च 1200 से 1500 रुपये होता है। शौहर से महरूम बीवी वालिद से महरूम औलाद अपनी ज़िम्मादारीयों को बहसन-ओ-ख़ूबी निभाकर भी घर की बुनियादी जरूरतों की तकमील नहीं कर पार है ।

ताज मुहम्मद के भाई मुश्ताक़ ने बताया कि इनकी तालीम और भाई के ईलाज के लिए इनका ख़ानदान मक़रूज़ हो चुका है और अब क़र्ज़ की अदाएगी की इनके पास कोई राह नहीं है । मज़कूरा ख़ानदान ने अहल ख़ैर हज़रात से मदद की अपील की है । ताज मुहम्मद का फ़ोन नंबर 9985998648 है और एकाउंट नंबर 62167465240 , SBH शाखा मुहम्मदाबाद है ।

TOPPOPULARRECENT