Tuesday , June 26 2018

तारीख़ी चारमीनार को अचानक बंद कर दिया गया

तारीख़ी चारमीनार सैयाहों के लिए आज ज़ाइद अज़ 3 घंटे बंद रहा। आज सुबह जब चारमीनार की स्याहत और चारमीनार बालाई मंज़िल से शहर का नज़ारा करने के ख़ाहिशमंद सैयाहों को उस वक़्त मायूसी का सामना करना पड़ा जब महकमा पुलिस ने तारीख़ी चारमीन

तारीख़ी चारमीनार सैयाहों के लिए आज ज़ाइद अज़ 3 घंटे बंद रहा। आज सुबह जब चारमीनार की स्याहत और चारमीनार बालाई मंज़िल से शहर का नज़ारा करने के ख़ाहिशमंद सैयाहों को उस वक़्त मायूसी का सामना करना पड़ा जब महकमा पुलिस ने तारीख़ी चारमीनार की इमारत को बंद करने की हिदायत जारी करदी।

ज़राए के बामूजिब तक़रीबन 12 बजे दिन जब हाइकोर्ट के क़रीब सीमा – आंध्र और तेलंगाना वुकला के दरमयान एहतेजाज शिद्दत इख़्तियार कर रहा था , उस वक़्त पुलिस ने महकमा आसारे क़दीमा के ओहदेदारों को हिदायत दी कि वो फ़ौरी तौर पर सैयाहों के लिए चारमीनार को बंद करदें और इस के साथ ही चारमीनार के आस पास के इलाक़ा में हंगामी सूरते हाल से निमटने के लिए फ़ायर ब्रिगेड तलब कर लिए गए।

इलावाअज़ीं फोर्सेस में इज़ाफ़ा कर दिया गया। पुलिस ज़राए ने इस बात की तौसीक़ की कि उन्हों ने आला हुक्काम से मुशावरत के बाद ही ये फ़ैसला किया था ताकि किसी भी तरह का कोई जोखिम ना मोल लिया जाए।

TOPPOPULARRECENT