Friday , December 15 2017

तारीख़ पैदाइश मुआमला : समाअत यक्म मार्च तक मुल्तवी

चन्दीगढ़ । १५ फरवरी (पी टी आई) आर्म्ड फोर्सेस ट्रब्यूनल (AFT) ने इस मुआमला की समाअत को यक्म मार्च तक मुल्तवी करदिया हैं, जहां एक मेजर जनरल ने कहा था कि इस की सालाना खु़फ़ीया रिपोर्ट (ACR) को फ़ौजी सरबराह जनरल वे के सिंह ने मुबय्यनातौर पर उ

चन्दीगढ़ । १५ फरवरी (पी टी आई) आर्म्ड फोर्सेस ट्रब्यूनल (AFT) ने इस मुआमला की समाअत को यक्म मार्च तक मुल्तवी करदिया हैं, जहां एक मेजर जनरल ने कहा था कि इस की सालाना खु़फ़ीया रिपोर्ट (ACR) को फ़ौजी सरबराह जनरल वे के सिंह ने मुबय्यनातौर पर उस वक़्त तलफ़ करदिया जब उन्हों ने उन की तारीख़ पैदाइश तबदील करने से इनकार करदिया था। AFT ज़राए ने बताया कि इस मुआमला पर अदालत में कोई बेहस ना होसकी और समाअत को यक्म मार्च तक केलिए मुल्तवी कर दिया गया।

मेजर जनरल टी एस हान्डा ने आर्म्ड फोर्सेस ट्रब्यूनल के रूबरू गुज़शता साल अप्रैल में अपनी दरख़ास्त में ये इल्ज़ाम आइद किया कि इन की सालाना खु़फ़ीया रिपोर्ट को जनरल वे के सिंह ने उन कीतारीख़ पैदाइश में तबदीली ना किए जाने पर तलफ़ करदिया था। याद रहे कि जनरल वे के सिंह की तारीख़ पैदाइश का मुआमला गुज़शता कुछ अर्सा से मीडीया में बेहस का मौज़ू बना हुआ हैं, जहां ये कहा जा रहा हीका फ़ौजी सरबराह को ऐसी हरकत नहीं करनी चाहिए थी।

दूसरी तरफ़ कुछ लोग इस मुआमला को एक बंद बाब कह कर हमेशा के लिए खत्म‌ करने कोशां हैं। अब देखना ये हीका यक्म मार्च तक मुल्तवी की गई समाअत के बाद हालात क्या रुख इख़तियार करते हैं।

TOPPOPULARRECENT