तालिबान के ख़िलाफ़ जंग में अफ़्ग़ान फ़ोर्सेस की तशकीले नव

तालिबान के ख़िलाफ़ जंग में अफ़्ग़ान फ़ोर्सेस की तशकीले नव
Click for full image

एक अमरीकी फ़ौजी ओहदेदार ने कहा है कि जुनूबी अफ़्ग़ान सूबे हेलमंद में तालिबान अस्करीयत पसंदों के ख़िलाफ़ जारी कार्रवाई में तेज़ी के लिए अफ़्ग़ान फ़ोर्सेस की तशकीले नव के साथ साथ क़ियादत में तबदीलीयां भी की गई हैं।

अफ़्ग़ानिस्तान में तैनात अमरीकी ब्रीगेडीयर जेनरल विल्सन शोफ़नर ने पीर पच्चीस जनवरी के रोज़ कहा कि जुनूबी अफ़्ग़ानिस्तान में तालिबान के ख़िलाफ़ बरसरे पैकार फ़ोर्सेस के मुतअद्दिद कमांडरों को तबदील कर दिया गया है।

इस के इलावा वहां अफ़्ग़ान फ़ौज की तादाद में भी इज़ाफ़ा किया जा रहा है। गुज़िश्ता बरस से हेलमंद में हुकूमती फ़ोर्सेस और तालिबान के दरमयान शदीद झड़पें जारी हैं। बताया गया है कि इस सूबे के क़रीब दस अज़ला इस वक़्त लड़ाई की लपेट में हैं।

कहीं कहीं अस्करीयत पसंदों ने फ़ौजी चौकीयों पर भी क़ब्ज़ा कर रखा है, जब कि कुछ मुक़ामात पर तालिबान क़ाबिज़ भी हैं, जिनको पस्पा करने के लिए अफ़्ग़ान फ़ौजी दस्ते कार्यवाईयों में मसरूफ़ हैं।

मुक़ामी हुकूमती अहलकार मुताद्दिद मर्तबा मर्कज़ी हुकूमत से अवामी सतह पर मदद की अपील के साथ साथ वहां लड़ने वाली फ़ौज में बदउनवानी के ख़िलाफ़ भी आवाज़ उठा चुके हैं। उनका कहना है कि मुताद्दिद कमांडर फ़ौजीयों की तनख़्वाहों, ख़ुराक, ईंधन और आलात की चोरी में मसरूफ़ हैं।

Top Stories