Monday , December 18 2017

तालिबान को शिकस्त देने की कुंजी पाकिस्तान: फेयर डायन

अमरीकी सेनिट की इंटेलिजेंस कमेटी की चेयरपर्सन फेयर डायन फैंसन ने कहा है कि अफ़्ग़ानिस्तान में तालिबान को फ़ौजी तौर पर शिकस्त दी जा सकती है। ताहम अभी ये काम नहीं किया जा सका है। उन्हों ने कहा कि अफ़्ग़ानिस्तान के एक तिहाई हिस्से

अमरीकी सेनिट की इंटेलिजेंस कमेटी की चेयरपर्सन फेयर डायन फैंसन ने कहा है कि अफ़्ग़ानिस्तान में तालिबान को फ़ौजी तौर पर शिकस्त दी जा सकती है। ताहम अभी ये काम नहीं किया जा सका है। उन्हों ने कहा कि अफ़्ग़ानिस्तान के एक तिहाई हिस्से पर तालिबान का कंट्रोल है और उन के पाकिस्तान में महफ़ूज़ ठिकाने हैं। अमरीकी टी वी फॉक्स न्यूज़ को इंटरव्यू में उन्हों ने कहा कि तालिबान को शिकस्त देने की कुंजी पाकिस्तान है।

ताहम (मगर) वो क़बाइली इलाक़ों से उन के महफ़ूज़ ठिकाने ख़त्म करने में नाकाम रहा है, उसे मज़ीद इक़दामात करने चाहिऐं। उन्हों ने कहा : मेरे ख़्याल में फ़ौजी तौर पर तालिबान अमरीका को शिकस्त नहीं दे सकते, उन के पाकिस्तान में महफ़ूज़ ठिकाने हैं और पाकिस्तान उन्हें ख़त्म करने के लिए कुछ नहीं कर रहा। उन्हों ने कहा कि इन के मुतवाज़ी हुक्मरानी वाले खित्तों में इन का शुमाल से लेकर शुमाल मशरिक़ (उत्तर पूर्व ) तक क़बज़ा है और अब अफ़्ग़ानिस्तान में अफ़्ग़ान अमन कौंसिल के अहम रुक्न को क़त्ल कर दिया गया है।

TOPPOPULARRECENT