Sunday , November 19 2017
Home / Islami Duniya / तालिबान से अलाहिदा होने वाले अहम कमांडर की हलाकत

तालिबान से अलाहिदा होने वाले अहम कमांडर की हलाकत

अफ़्ग़ान तालिबान से अलाहिदा हो कर एक तंज़ीम का हिस्सा बनने वाला एक अहम रहनुमा अस्करीयत पसंदों के साथ एक झड़प में मारा गया है। अफ़्ग़ान पुलिस के मुताबिक़ अस्करीयत पसंदों के दो ग्रुपों के दरमयान ये झड़प जुनूब मशरिक़ी अफ़्ग़ानिस्तान में हुईं।

जुमेरात के रोज़ सामने आने वाली रिपोर्ट में बताया गया है कि मुल्ला मंसूर दादुल्लाह नामी ये अहम अस्करीयत पसंद कमांडर ज़ाबुल सूबे के ख़ाक-ए-अफ़्ग़ान नामी ज़िला में तालिबान के नर्ग़े में आ गया था।

ख़बररसां इदारे एसोसीएटेड प्रैस के मुताबिक़ दादुल्लाह ने अफ़्ग़ान तालिबान की मर्कज़ी तंज़ीम छोड़कर एक और अस्करीयत पसंद ग्रुप में बतौर नायब सरब्राह शमूलीयत अख़तियार की थी।

बताया गया है कि बुध के शब तालिबान के मर्कज़ी धड़े के अस्करीयत पसंदों ने उसे ख़ाक-ए-अफ़्ग़ान ज़िला में घेर लिया, जिसके बाद अस्करीयत पसंदों के दरमयान शदीद झड़प हुई।

ज़ाबुल सूबे के नायब पुलिस सरब्राह ग़ुलाम जीलानी फ़राही ने बताया कि इसी झड़प में दादुल्लाह मारा गया। फ़राही के इस दावे की आज़ाद ज़राए से तसदीक़ नहीं हो सकी है, जब कि तालिबान से मुल्ला मुहम्मद रसूल की क़ियादत में अलग होने वाले ग्रुप ने भी इस इत्तिला पर कोई तबसरा नहीं किया है

TOPPOPULARRECENT