Friday , December 15 2017

तालीमी इमदाद के लिए कमेटी में अक़लीयती बहबूद के ओहदेदार की अदम शमूलीयत का मसअला चीफ मिनिस्टर से रुजू

तेलंगाना के ग़रीब और मुस्तहिक़ तलबा को पेशावराना कोर्सेस में तालीम से मुताल्लिक़ तालीमी इमदाद की स्कीम के रहनुमायाना ख़ुतूत वज़ा करने के लिए तशकील दी गई कमेटी में महकमा अक़लीयती बहबूद के ओहदेदार की अदम शमूलीयत का मसअला चीफ़ मिनिस्

तेलंगाना के ग़रीब और मुस्तहिक़ तलबा को पेशावराना कोर्सेस में तालीम से मुताल्लिक़ तालीमी इमदाद की स्कीम के रहनुमायाना ख़ुतूत वज़ा करने के लिए तशकील दी गई कमेटी में महकमा अक़लीयती बहबूद के ओहदेदार की अदम शमूलीयत का मसअला चीफ़ मिनिस्टर से रुजू किया गया है।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना जनाब महमूद अली ने आज इस मसअले पर चीफ़ मिनिस्टर चन्द्र शेखर राव और चीफ़ सेक्रेट्री डॉक्टर राजीव शर्मा की तवज्जा मबज़ूल कराई।

जनाब महमूद अली ने चीफ़ मिनिस्टर से कहा कि तेलंगाना तलबा को तालीमी इमदाद से मुताल्लिक़ नई स्कीम FAST पर अमल आवरी के सिलसिले में पाँच आला ओहदेदारों पर मुश्तमिल कमेटी तशकील दी गई है जिन में एस टी, बी सी और एस सी मह्कमाजात के प्रिंसिपल सेक्रेट्री शामिल किए गए हैं जबकि महकमा अक़लीयती बहबूद के सेक्रेट्री को शामिल नहीं किया गया हालाँकि इस स्कीम के इस्तिफ़ादा कनिन्दगान में अक़लीयती तलबा की काबिले लिहाज़ तादाद मौजूद है।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने सेक्रेट्री अक़लीयती बहबूद की बहैसीयत रुक्न कमेटी में शमूलीयत का मश्वरा देते हुए कहा कि अक़लीयती तलबा के मसाइल के सिलसिले में वो बेहतर नुमाइंदगी कर सकते हैं।

इस कमेटी में आला तालीम, पंचायत राज, जी ए डी और क़ानून मह्कमाजात के सेक्रेट्रीज़ को भी शामिल किया गया है। उन्हों ने बताया कि हज सीज़न 2014 के पेशे नज़र हज कैंप के बेहतरीन इनेक़ाद को यक़ीनी बनाने हुकूमत दरकार फ़ंड्ज़ जारी करेगी।

उन्हों ने बताया कि वो हज कैंप के इंतेज़ामात और कैंप के मौक़ा पर हज हाउज़ में बुनियादी सहूलतों की फ़राहमी को यक़ीनी बनाने के लिए आला सतही इजलास तलब करेंगे। वो शहर की मज़हबी शख़्सियतों के साथ इजलास में हज कैंप के इंतेज़ामात के सिलसिले में तजावीज़ हासिल करेंगे।

TOPPOPULARRECENT