Monday , December 18 2017

तालीम-ए-याफ़ता मुबय्यना बेगम कसमपुर्सी की ज़िंदगी गुज़ारने पर मजबूर

हैदराबाद 23जनवरी : ( सियासत न्यूज़ ) : आज की इस भाग दौड़ की दुनिया में कौन सा इंसान किस तरह ज़िंदगी गुज़ार रहा है उस की किसी को परवाह नहीं । सब इस फ़िक्र में होते हैं कि किसी तरह उन की जेब भर जाये और उन का घर चलता रहे । हालात के मारे तो दुनिय

हैदराबाद 23जनवरी : ( सियासत न्यूज़ ) : आज की इस भाग दौड़ की दुनिया में कौन सा इंसान किस तरह ज़िंदगी गुज़ार रहा है उस की किसी को परवाह नहीं । सब इस फ़िक्र में होते हैं कि किसी तरह उन की जेब भर जाये और उन का घर चलता रहे । हालात के मारे तो दुनिया में बहुत मिलेंगे लेकिन अगर कोई पढ़ी लिखी ख़ातून ना गुफ़्ता हालात से मुक़ाबला करने कमर बस्ता होजाए तो यक़ीनन किसी कारनामे से कम नहीं , ऐसी ही एक ख़ातून हैं मुबय्यना बेगम जिन की दो बच्चीयां आईशा सिद्दीक़ा ( 4 साल ) , हबीब अलनिसा-ए-( दीढ़ साल ) और एक लड़का मुहम्मद रिहान ( ढाई साल ) है ।

नीलोफ़र हॉस्पिटल से मुत्तसिल एक झोंपड़ी में मुबय्यना बेगम अपने तीनों बच्चों के साथ रहती हैं । वो नामपली गर्लज़ कॉलिज से बी काम करचुकी हैं लेकिन हालात ऐसे हैं कि उन की मदद करने वाला कोई नहीं । शौहर मुहम्मद इमरान आदी शराबी और मुनश्शियात के ज़ाइद इस्तिमाल से फ़ौत हो चुके हैं ।

मुबय्यना बेगम ने नुमाइंदा सियासत को बताया कि इन का बेटा रिहान क़लब के आरिज़ा में मुबतला है । डॉक्टर्स , इस के दिल में सूराख़ होने की तोसक़ किया है । जब उन से पूछा गया कि उन के दीगर अफ़राद ख़ानदान उन की मदद नहीं करते तो मुबय्यना ने जवाब देते हुए कहा कि उन के दो भाई और बहनें हैं लेकिन वो भी इंतिहाई ग़रीब हैं लिहाज़ा मदद करने का सवाल ही पैदा नहीं होता । मुबय्यना ने कहा कि उन्हें अपने बहन भाईयों से कोई शिकायत नहीं है ।

मीडीया के लोग अक्सर उन के पास आकर उन की हालत-ए-ज़ार के बारे में मालूम करते हैं और 3 जनवरी को अंग्रेज़ी अख़बार दी हिंदू में उन के बारे में एक ख़बर भी शाय की गई थी । उन्हों ने ख़ुसूसी तौर पर सियासत के मैनिजिंग ऐडीटर जनाब ज़हीर उद्दीन अली ख़ां का बेहद शुक्रिया अदा किया ओ रकहा कि मौसूफ़ हमेशा ग़रीबों और नादार अफ़राद की दिलजमई में लगे रहते हैं और उन की कोशिश होती है कि उन की परेशानीयों को दूर किया जाये । मुबय्यना बेगम ने ज़हीर उद्दीन अली ख़ां को दुआएं दीं ।

मुबय्यना बेगम के वालदैन फ़ौत होचुके हैं और वो यतीम यसीर हैं और ख़ैरात मांग कर ज़िंदगी गुज़ार रही हैं । मुबय्यना बेगम को माली तआवुन पेश करने के लिए इन का अकाउंट नंबर 6226549149 । स्टेट बंक आफ़ हैदराबाद , कलक्ट्रेट ब्रांच है । अह्ले ख़ैर हज़रात इस नंबर पर उन के साथ माली तआवुन(मदद‌) कर सकते हैं । मुबय्यना बेगम से की गई बातचीत को siasat.com पर मुलाहिज़ा किया जा सकता है ।।

TOPPOPULARRECENT