Friday , December 15 2017

ताहिरुल क़ादरी आये अपनी मर्ज़ी से,जाएंगे कानून की मरजी से

पाकिस्तान के वफ़ाक़ी वज़ीरे इत्तलात सीनेटर परवेज़ रशीद ने कहा है कि पाकिस्तान अवामी तहरीक के सरब्राह डॉक्टर ताहिरुल क़ादरी कैनेडा से पाकिस्तान अपनी मर्ज़ी से आए हैं और अब वो क़ानून की मर्ज़ी से ही वापिस जा सकेंगे। उन्हों ने कहा कि पी

पाकिस्तान के वफ़ाक़ी वज़ीरे इत्तलात सीनेटर परवेज़ रशीद ने कहा है कि पाकिस्तान अवामी तहरीक के सरब्राह डॉक्टर ताहिरुल क़ादरी कैनेडा से पाकिस्तान अपनी मर्ज़ी से आए हैं और अब वो क़ानून की मर्ज़ी से ही वापिस जा सकेंगे। उन्हों ने कहा कि पीर के रोज़ रावलपिंडी इस्लामाबाद में पुलिस पर्सोनल को जिस तरह ताहिरुल क़ादरी के ग़ुंडों ने तशद्दुद का निशाना बनाया उस की मिसाल नहीं मिलती।

आज मंगल को रावलपिंडी के डिस्ट्रिक्ट हॉस्पिटल में ज़ख़्मी पुलिस मुलाज़मीन की इयादत के बाद मीडीया के नुमाइंदों से बात करते हुए उन्हों ने कहा कि साबिक़ फ़ौजी सदर परवेज़ मुशर्रफ़ अपनी मर्ज़ी से पाकिस्तान वापिस आए और अब वो अपनी माज़ी से बाहर नहीं जा सकते क्योंकि क़ानून ने अभी तक उन्हें बाहर जाने की इजाज़त नहीं दी।

उन्हों ने कहा कि पीर को डॉक्टर कादरी के हामीयों ने जिस तरह पुलिस अहलकारों के अंदरूनी नाज़ुक आज़ा को निशाना बनाया उस की मिसाल कहीं नहीं मिलती। उन्हों ने कहा कि गवर्नर पंजाब चौधरी सुरूर ने पीर को ताहिरुल क़ादरी के कारकुनों के ख़िलाफ़ दर्ज मुक़द्दमात ख़त्म करने के सिलसिले में यक़ीन दहानी करवाई थी लेकिन अभी तक इस बारे में कोई पेशरफ़्त सामने नहीं आई है।

TOPPOPULARRECENT