Sunday , December 17 2017

तीन अफ़राद की ख़ुदकुशी

( सियासत न्यूज़ ) शहर-ओ-नवाही इलाक़ों में पेश आए मुख़्तलिफ़ वाक़ियात में तीन अफ़राद ने नामालूम ज़हरीली दवा का इस्तेमाल करते हुए ख़ुदकुशी करली ।

( सियासत न्यूज़ ) शहर-ओ-नवाही इलाक़ों में पेश आए मुख़्तलिफ़ वाक़ियात में तीन अफ़राद ने नामालूम ज़हरीली दवा का इस्तेमाल करते हुए ख़ुदकुशी करली ।

सईदाबाद पोलीस स्टेशन हूदूद में पेश आए वाक़िया में 45 साला शख़्स के रमणा फ़ौत होगया । पेशा से लेबर रमणा सईदाबाद में रहता था जो मशरिक़ी (पूर्वीय) गोदावरी का मुतवत्तिन (नीवासी) बताया गया है । नशा का आदी रमणा ने कल नशा की हालत में नामालूम ज़हरीली दवा का इस्तेमाल करलिया । जिस को फ़ौरी हॉस्पिटल मुंतक़िल किया गया जहां दौरान-ए-इलाज उस की मौत होगई ।

परगी पोलीस स्टेशन हूदूद में पेश आए वाक़िया में 30 साला शख़्स इंजींलो ने नामालूम ज़हरीली दवा-ए-का इस्तेमाल करते हुए ख़ुदकुशी करली । रूप ख़ान पेट ज़िला रंगा रेड्डी का साकीन (रेहवासी) ये शख़्स पेशा से किसान था जो कर्ज़ों में मुबतला था । इस ने एक बेन्क से 45 हज़ार और मुक़ामी अफ़राद से तकरीबन 2 लाख रुपयां का क़र्ज़ लिया था । जिस की अदाय‌गी इस के लिए मुश्किल हो गई थी और फ़सल भी ठीक तरह से नहीं हो रही थी जिस ने इंतिहाई इक़दाम करते हुए नामालूम ज़हरीली दवा का इस्तेमाल करते हुए ख़ुदकुशी करली ।

एस आर नगर में पेश आए वाक़िया में 35 साला के जे राज चौहान ने नशा की हालत में ज़हरीली दवा का इस्तेमाल करते हुए ख़ुदकुशी करली । ये शख़्स एस आर नगर में रहता था । जो गुज़शता सात साल से कसरत शराबनोशी का आदी होगया था । जिस ने कल रात इंतिहाई इक़दाम करते हुए ज़हरीली दवा का इस्तेमाल करलिया । पोलीस ने मुक़द्दमा दर्ज कर लिया है और मसरूफ़ तहकीकात है ।

TOPPOPULARRECENT