Wednesday , January 24 2018

तीवनस से इमदादी क़ाफ़िला ग़ज़ा पट्टी रवाना

तीवनस 23 दिसमबर । ( एजैंसीज़ ) अरब मुल्क तीवनस से फ़लस्तीनी मुहासिरा ज़दा शहर ग़ज़ा पट्टी के लिए अदवियात और दीगर सामान पर मुश्तमिल इमदादी क़ाफ़िला उल-अहरार अपनी मंज़िल की जानिब रवाना हो गया है। इमदादी क़ाफ़िले में चार टन अदवियात औ

तीवनस 23 दिसमबर । ( एजैंसीज़ ) अरब मुल्क तीवनस से फ़लस्तीनी मुहासिरा ज़दा शहर ग़ज़ा पट्टी के लिए अदवियात और दीगर सामान पर मुश्तमिल इमदादी क़ाफ़िला उल-अहरार अपनी मंज़िल की जानिब रवाना हो गया है। इमदादी क़ाफ़िले में चार टन अदवियात और दीगर तिब्बी सामान शामिल है।

तीवनस के सरकारी ज़राए इबलाग़ ने इत्तिला दी है कि इमदादी क़ाफ़िले की क़ियादत मारूफ़ तीवनसी समाजी कारकुन फ़ौज मुहम्मद अली बालहामा कर रही हैं, जो इमदादी सामान के हमराह हवाई जहाज़ के ज़रीये क़ाहिरा पहुंचेंगी। क़ाहिरा से ये इमदादी सामान ट्रकों में लाद कर रफा बॉर्डर से ग़ज़ा पट्टी ले जाया जाएगा। दूसरी जानिब फ़लस्तीनी हिलाल अह्मर और दीगर इंसानी हुक़ूक़ की तंज़ीमों और इमदादी इदारों ने तीवनस के इमदादी क़ाफ़िले के इस्तिक़बाल की तैय्यारीयां शुरू कर दी हैं।

मर्कज़ इत्तिलाआत फ़लस्तीन के मुताबिक़ तीवनस में उल-अहरार इमदादी क़ाफ़िले की तैय्यारी काइंतिज़ाम तीवनस असकाओटस यूनीयन की जानिब से किया गया है। क़ाफ़िले के हमराह तीवनस के एसकाओटस यूनीयन के अराकीन समेत एक दर्जन इमदादी कारकुन ग़ज़ा आयेंगे ।

TOPPOPULARRECENT