Wednesday , December 13 2017

तीसरे महाज़ का ख़ाब कभी हक़ीक़त नहीं बनेगा : वैंकय्या नायडू

नई दिल्ली /24 अप्रैल ( पी टी आई ) तीसरे महाज़ के बरसर-ए-इक्तदार आने के इमकानात को मुस्तर्द करते हुए बी जे पी क़ाइद वैंकय्या नायडू ने आज कहा कि इस नज़रिया को पहले भी आज़माया गया है और ये नाकाम होचुका है उन्होंने कहा कि ये ख़ाब कभी हक़ीक़त नहीं

नई दिल्ली /24 अप्रैल ( पी टी आई ) तीसरे महाज़ के बरसर-ए-इक्तदार आने के इमकानात को मुस्तर्द करते हुए बी जे पी क़ाइद वैंकय्या नायडू ने आज कहा कि इस नज़रिया को पहले भी आज़माया गया है और ये नाकाम होचुका है उन्होंने कहा कि ये ख़ाब कभी हक़ीक़त नहीं बन सकेगा ।

उन्होंने कहा कि इलाक़ाई पार्टियां ख़ुद को मुतबादिल क़रार नहीं दे सकतीं । उन्होंने कहा कि कोई क़ौमी पार्टी जैसे बी जे पी ही मुतबादिल हुकूमत तशकील दे सकती है । वो तीन रोज़ा भूक हड़ताल के दौरान अलहदा तौर पर प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब कर रहे थे ।

बी जे पी कारकुन लाज़िमी राय देही का क़ानून बनाने का मुतालिबा करते हुए तीन रोज़ा भूक हड़ताल पर हैं । उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया कि तमाम पार्टियां जो कांग्रेस की ताईद कर रही हैं करप्शन में मुलव्विस हैं । वो ख़ुद को मुतबादिल नहीं कह सकती उन्होंने कहा कि उन्हें यक़ीन है कि बी जे पी ये ज़िम्मेदारी क़बूल करने केलिए तय्यार है ।

TOPPOPULARRECENT