Sunday , June 24 2018

तीसरे महाज़ के क़ियाम का मक़सद कांग्रेस की हिफ़ाज़त: मोदी

बी जे पी के वज़ारत अज़मी के उम्मीदवार जो आइन्दा होने वाले आम इंतिख़ाबात के तनाज़ुर में इंतिख़ाबी मुहीम के तहत उड़ीसा में बी जे पी कारकुनों से ख़िताब कररहे थे, तीसरे महाज़ के क़ियाम और रियासती हुकूमत पर सख़्त तन्क़ीदें की और कहा कि नवीन पट

बी जे पी के वज़ारत अज़मी के उम्मीदवार जो आइन्दा होने वाले आम इंतिख़ाबात के तनाज़ुर में इंतिख़ाबी मुहीम के तहत उड़ीसा में बी जे पी कारकुनों से ख़िताब कररहे थे, तीसरे महाज़ के क़ियाम और रियासती हुकूमत पर सख़्त तन्क़ीदें की और कहा कि नवीन पटनायक की हुक्मरानी की वजह से रियासत में तरक़्क़ी का अमल ठप होचुका है और नवीन पटनायक की बीजू जनतादल जो कि तीसरे महाज़ के लिए कोशिश कर रहे है इस का मक़सद सिर्फ़ और सिर्फ़ कांग्रेस की डूबती कश्ती को बचाना है।

2014 के आम इंतिख़ाबात के लिए राह हमवार करने के मक़सद से रैली से ख़िताब करते हुए नरेंद्र मोदी ने कहा कि तीसरे महाज़ के अरकान ने जिन जिन रियासतों में हुकूमतें क़ायम की हैं उसे तबाह-ओ-बर्बाद कर दिया है। जैसा कि समाजवादी पार्टी ने उत्तरप्रदेश, बाएं बाज़ू की जमातों ने मग़रिबी बंगाल और बीजू जनतादल ने उड़ीशा को तबाही के दहाने पर पहुंचा दिया है।

उन्होंने कहा कि तीसरे महाज़ के क़ियाम की कोशिश सिर्फ़ और सिर्फ़ कांग्रेस की हिफ़ाज़त है। उन्होंने कहा कि 11 में से 9 जमातें कांग्रेस की हिमायत कररही हैं और वो इलेक्शन क़रीब आने पर अपने चेहरों पर तीसरे महाज़ का मुखौटा चढ़ाए हुए हैं। उन्होंने कहा कि तीसरे महाज़ के क़ियाम का मक़सद सिर्फ़ कांग्रेस को बचाना है लिहाज़ा वक़्त आगया है कि उन्हें सबक़ सिखाया जाये।

नरेंद्र मोदी ने उडीशा के अपने हम मंसब नवीन पटनायक पर रास्त हमला करते हुए कहा कि वो और पटनायक गुजिश्ता 14 सालों से वज़ीर-ए-आला के ओहदा पर फ़ाइज़ हैं। इस दौरान उनकी क़ियादत में गुजरात ख़ुशहाल और तरक़्क़ी के रास्ते पर हैं जबकि उडीशा अपने क़ुदरती वसाइल से मालामाल होने के बावजूद ग़रीब और पसमांदा रियासत की हैसियत से पीछे रह गया है।

उन्होंने रैली से ख़िताब करते हुए हुए उन पर ज़ोर दिया कि वो आने वाले इलेक्शन में बी जे पी को ही वोट दें ताकि वो मर्कज़ में बरसर-ए-इक्तदार आने के बाद उडीशा की तरक़्क़ी को यक़ीनी बनासके। उन्होंने कहा कि उडीशा से नक़ल मुक़ाम करके गुजरात में काम करने वाले ज़्यादा तर अफ़राद ज़िला गंजाम से ताल्लुक़ रखते हैं और वो अगर मर्कज़ में बरसर-ए-इक्तदार आते हैं तो बी जे पी हुकूमत रियासत को तरक़्क़ी और ख़ुशहाली के इस मुक़ाम पर लाए गी कि उडीशा के अफ़राद गुजरात से अपनी रियासत को वापिस आजाऐंगे।

उन्होंने कहा कि में आप के सामने आज ये अह्द करता हूँ कि ग़रीबों की मदद करना और उन्हें ख़ुशहाल बनाना बी जे पी हुकूमत की अव्वलीन तर्जीह होगी।

TOPPOPULARRECENT