Monday , August 20 2018

तुम मुझे ख़ून दो मैं तुम्हें आज़ादी दूंगा

गुजरात के वज़ीर बराए ग़ज़ाव सियोल स्पलाईज़ (Gujarat's minister for panchayat and civil supplies) नरोत्तम पटेल की 77 वीं सालगिरा अनोखे ढंग से मनाई गई जहां एक फूलों से सजे तराज़ू में उन्हं ख़ून से तोला गया। कहा जा रहा है कि ये अनोखा तरीक़ा दरअसल वहां की पटेल बिरादरी को मरऊ

गुजरात के वज़ीर बराए ग़ज़ाव सियोल स्पलाईज़ (Gujarat’s minister for panchayat and civil supplies) नरोत्तम पटेल की 77 वीं सालगिरा अनोखे ढंग से मनाई गई जहां एक फूलों से सजे तराज़ू में उन्हं ख़ून से तोला गया। कहा जा रहा है कि ये अनोखा तरीक़ा दरअसल वहां की पटेल बिरादरी को मरऊब करने ( रिझाने) के लिए अपनाया गया चूँकि रियासत ( राज्य) में इंतिख़ाबात ( चुनाव) अनक़रीब मुनाक़िद ( आयॊजित) होने वाले हैं और पटेल बिरादरी के ज़रीया वोटों के अंबार लग सकते हैं ।

बी जे पी पार्टी वर्कर्स और हामीयों ने गुज़शता दो दिनों से ख़ून का अतयात कैम्प (Blood Donation Camp) भी मुनाक़िद किए गए । उन्होंने इस तरह ख़ून की 70 बोतलें जमा कीं जिन में 70 लीटर ख़ून था और इस तरह मज़कूरा वज़ीर ( उक़्त मंत्री) के 70 किलो वज़न को उन्होंने इस तरह ख़ून की बोतलों के ज़रीया तोला तराज़ू के एक पलड़े में वज़ीर को बैठाया गया और दूसरे पलड़े में बर्फ़ का एक बाक्स जिस में ख़ून से भरे हुए पैकेटस मौजूद थे ।

नरेंद्र मोदी हुकूमत में 77 साला नरोत्तम पटेल एक सीनीयर वज़ीर की हैसियत से ज़िम्मेदारी सँभाले हुए हैं । इस मौक़ा पर उन्होंने कहा कि इस तरह उन की सालगिरा मनाना उनके लिए किसी एज़ाज़ ( सम्मान) से कम नहीं । उन्होने इस अनोखी तक़रीब को ज़्यादा मूसिर ( ताकतवर) बनाने की ख़ातिर मुजाहिद आज़ादी सुभाष चन्द्र बोस की माक़बल आज़ादी इस तक़रीर का हवाला दिया जहां उन्होंने मुल़्क की अवाम से मुख़ातब होकर कहा था तुम मुझे ख़ून दो मैं तुम्हें आज़ादी दूंगा ।

पटेल ने कहा कि वो भी अवामी मक़ासिद के लिए अपने आप को वक़्फ़ कर देंगे क्योंकि अवाम ने उन्हें अपना ख़ून दिया है । ख़ून जमा करने के बाद पार्टी वर्कर्स ने उसे मुख़्तलिफ़ हॉस्पिटल्स के ब्लड बैंक्स के हवाले कर दिया हालाँकि इस नौईयत ( प्रकार/ तरह) की तक़रीब ( उत्सव) शाज़ व नादिर ( कभी कभी) ही तर्तीब दी जाती है । दो साल क़बल बी जे पी क़ाइद आर सी फ़ालदो को भी ख़ून में तोला गया था ।

TOPPOPULARRECENT