Thursday , December 14 2017

तुर्की: आई एस के ख़िलाफ़ कार्रवाई, नौ हलाकतें

जुनूब मशरिक़ी तुर्की में कुर्द अक्सरीयती इलाक़े दियर बाक़िर में आज पीर के रोज़ फायरिंग के एक वाक़िये में इस्लामिक स्टेट के सात मुबैयना दहशतगर्द और दो पुलिस अहलकार हलाक हो गए हैं।

ये वाक़िया एक छापे के दौरान पेश आया। ख़बररसां इदारे ए एफ़ पी के मुताबिक़ तुर्क पुलिस ने आज अलीउल सुबह ज़िला दियर बाक़िर में मुख़्तलिफ़ घरों पर छापे मारे। हुक्काम को इलाक़े में शिद्दत पसंदों की मौजूदगी की इत्तिलाआत मिली थीं। बताया गया है कि इस दौरान शिद्दत पसंदों की जानिब से पुलिस पर फायरिंग की गई, जिससे दो अहलकार हलाक हो गए।

ताहम जवाबी कार्रवाई में कम अज़ कम सात शिद्दत पसंदों को हलाक करने का दावा किया गया है। ए एफ़ पी के मुताबिक़ फायरिंग का सिलसिला सुबह देर तक जारी रहा जबकि पुलिस को शुबा है कि इलाक़े में मज़ीद मुश्तबा अफ़राद छिपे हुए हैं।

तुर्क हुक्काम ने दारुल हुकूमत अँकरा में दस अक्तूबर को कुर्दों की रैली पर होने वाले खुदकुश हमले की ज़िम्मेदारी इस्लामिक स्टेट पर आइद की थी। इस वाक़े में 102 अफ़राद हलाक हुए थे।

तुर्की की जदीद तारीख़ का ये खूँरेज़ तरीन हमला था। तुर्क ज़राए इबलाग़ के मुताबिक़ गुज़िश्ता इख़तेतामे हफ़्ता पर रैली पर होने वाले हमले के तनाज़ुर में मुख़्तलिफ़ इलाक़ों पर छापे मारे गए और उन हमलों की मंसूबा बंदी में मुलव्विस होने के शबे में एक जर्मन ख़ातून शहरी को भी हिरासत में लिया गया है।

TOPPOPULARRECENT