तुर्की में शादी की तक़रीब पर हमला, 51बाराती हलाक

तुर्की में शादी की तक़रीब पर हमला, 51बाराती हलाक
Click for full image

अंकारा 22 अगस्त: तुर्की के जुनूब मशरिक़ी शहर में एक शादी की तक़रीब पर की गई बमबारी से कम अज़ कम 50 बाराती हलाक हुए। शाम की सरहद से मुत्तसिल इस शहर में ख़ुदकुश बम बर्दार ने ख़ुद को धमाके से अड़ालया।

शादी की तक़रीब में शिरकत के लिए जब मेहमानों की कसीर तादाद जमा होने लगी तो उनके बीच घुस कर ख़ुदकुश बम बर्दार ने धमाका किया। मुक़ामी ओहदेदारों ने बताया कि मुश्तबा ख़ुदकुश बम बर्दार दौलत इस्लामीया या दाअश से वाबस्ता था।

इस धमाके के बाद शादी की तक़रीब में मातम मच गया। सदर तुर्की रजब तैयब अरदगान ने कहा कि आई उसके इंतहापसंद ग्रुप के ये कारस्तानी है। उसने कल रात ग़ाज़ी ईनताब में ख़ुदकुश बम बर्दार भेज कर धमाका करवाया है।
धमाके का असल निशाना ये शादी तक़रीब थी जिसमें शरीक मेहमानों की अक्सरीयत कुर्दिश बाशिंदों पर मुश्तमिल थी। ख़ुदकुश बम हमला की ये ताज़ा कार्रवाई नाटो के अहम हलीफ़ मुल्क तुर्की को निशाना बनाते हुए की गई है जहां पर इस साल सिलसिला-वार बम धमाके हुए हैं।

इन धमाकों के लिए कुर्दिश और इस्लाम पसंद इंतेहापसंदों को ज़िम्मेदार ठहराया गया। 15 जुलाई को नाकाम फ़ौजी बग़ावत के बाद तुर्की में मुसलसिल धमाके और ख़ुदकुश हमले हो रहे हैं। इस टाउन के गवर्नर ने एक बयान में कहा कि हमले में कम अज़ कम 50 लोग हलाक हुए।

Top Stories