Friday , July 20 2018

तुर्की: शामी सरहद के नज़दीक क़स्बे पर मार्टर हमला, एक हलाक

Kilis'te bir okulda meydana gelen patlamada ilk belirlemelere göre 4 kişi yaralandı. Alınan bilgiye göre, Eyüp Gökçeimam Ortaokulu bahçesinde henüz belirlenemeyen nedenle patlama meydana geldi. Patlamada, ilk belirlemelere göre 4 kişi yaralandı. Patlama nedeniyle okulda ve okulun bahçesindeki bir araçta hasar meydana geldi. ( İzzet Mazi - AA )

तुर्की के जुनूब में वाक़े सरहदी क़स्बे कैलेस में मुम्किना तौर पर शाम से फ़ायर किए गए दो मार्टर गोले एक स्कूल की इमारत के अहाते में गिरे हैं जिससे एक शख़्स हलाक और तीन ज़ख़्मी हो गए हैं।

कैलेस के मेयर हसन कारा ने तुर्की के एन टी वी चैनल से गुफ़्तगु करते हुए बताया है कि ये गोला बारी शाम की जानिब से की गई है और क़स्बे में वाक़े तमाम स्कूलों को ख़ाली करा लिया गया है। मेयर ने कैलेस के मकीनों से कहा है कि उन्हें इस वाक़े पर मुश्तइल होने की ज़रूरत नहीं और वो पुरअमन रहें।

मार्टर गोलों के हमले में स्कूल की की इमारत की ज़ेरीं मंज़िल की खिड़कियों के शीशे टूट गए हैं और एक कार तबाह हो गई है। इत्तिलाआत के मुताबिक़ मरने वाला शख़्स स्कूल में सफ़ाई सुथराई का काम करता था। गोले मुबैयना तौर पर स्कूल के बाहर बाग़ में गिरे हैं। ज़ख़्मीयों में एक की हालत तशवीशनाक है।

TOPPOPULARRECENT