Tuesday , December 19 2017

तुर्क वज़ीरे आज़म दाऊद ओगलो की शाह सलमान से मुलाक़ात

तुर्की के वज़ीरे आज़म अहमद दाऊद ओगलो ने सऊदी अरब के फ़रमांरवा शाह सलमान बिन अब्दुल अज़ीज़ से रियाज़ में उनके शाही महल में मुलाक़ात की। मुलाक़ात के दौरान दोनों रहनुमाओं ने दो तरफ़ा ताल्लुक़ात , सुलगते इलाक़ाई मसाइल और अहमीयत के हामिलआलमी उमूर पर भी तफ़सील से तबादले ख़्याल किया।

अल अर्बिया डॉट नेट के मुताबिक़ तुर्क वज़ीरे आज़म और शाह सलमान की मुलाक़ात निहायत ख़ुशगुवार माहौल में हुई। बातचीत में दोनों बिरादर मुल्कों में हर सतह पर तआवुन बढ़ाने पर भी इत्तिफ़ाक़ किया गया।

बात-चीत में शाम भी ज़ेरे बहस आया, मुलाक़ात के मौक़ा पर रियाज़ के गवर्नर शहज़ादा फ़ैसल बिन बिन अब्दुल अज़ीज़, शाह सलमान के ख़ुसूसी मुशीर और वज़ीरे ममलकत शहज़ादा डॉक्टर मंसूर बिन मताब बिन अब्दुल अज़ीज़, नैशनल गार्ड्स के वज़ीर शहज़ादा मताब बिन अबदुल्लाह बिन अब्दुल अज़ीज़, वज़ीरे ममलकत डॉक्टर मुसाइद बिन मुहम्मद अल ऐबान, वज़ीरे ख़ज़ाना डॉक्टर इब्राहीम बिन अब्दुल अज़ीज़ अल असाफ़, वज़ीर सक़ाफ़त और इत्तिलाआत डॉक्टर आदिल बिन जै़द अल तरीफ़ी, वज़ीरे ख़ारजा आदिल बिन अहमद अल ज़ुबेर और तुर्की में सऊदी अरब के सफ़ीर डॉक्टर आदिल बिन सिराज मुराद भी मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT