तूफ़ान नीलम से 3566 करोड़ के नुक़्सानात का तख़मीना

तूफ़ान नीलम से 3566 करोड़ के नुक़्सानात का तख़मीना
रियासत में पिछ्ले माह के दौरान तूफ़ान नीलम से पेश आए नुक़्सानात के सिलसिले में 3566 करोड़ रुपये का इबतिदाई नौईयत का तख़मीना लगाया गया है और रियास्ती हुकूमत ने नुक़्सानात पर मबनी तख़मीना रिपोर्ट मर्कज़ी हुकूमत को रवाना करते हुए तूफ़ान नी

रियासत में पिछ्ले माह के दौरान तूफ़ान नीलम से पेश आए नुक़्सानात के सिलसिले में 3566 करोड़ रुपये का इबतिदाई नौईयत का तख़मीना लगाया गया है और रियास्ती हुकूमत ने नुक़्सानात पर मबनी तख़मीना रिपोर्ट मर्कज़ी हुकूमत को रवाना करते हुए तूफ़ान नीलम के मुतास्सिरीन को मुआवज़ा की अदायगी के लिए आजलाना तौर पर इमदाद फ़राहम करने का मुतालिबा किया है ।

आज अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए एन रग्घू वीरा रेड्डी रियास्ती वज़ीर माल-ओ-राहत कारी ने ये बात कही और बताया कि रियासत में तूफ़ान नीलम से पेश आए नुक़्सानात का जायज़ा लेने और एक जामि रिपोर्ट मुरत्तिब करने के लिए बहुत जल्द सैंटर्ल टीम (मर्कज़ी टीम )रियासत का दौरा करनेवाली है ।

तवक़्क़ो हीके मर्कज़ी टीम तूफ़ान नीलम से जहां बड़े पैमाने पर नुक़्सानात हुए हैं उन मुक़ामात का भी दौरा करेगी । वज़ीर मौसूफ़ ने कहा कि तूफ़ान नीलम के मुतास्सिरीन को जल्द से जल्द माली इमदाद फ़राहम करने के लिए रियास्ती हुकूमत अपना असर-ओ-रसूख़ इस्तिमाल करते हुए मर्कज़ी हुकूमत से ज़्यादा से ज़्यादा माली इमदाद हासिल करने के इक़दामात करेगी ।

वज़ीर माल ने मज़ीद कहा कि ख़ुशकसाली से मुतास्सिरह इलाक़ों की निशानदेही कर के एलान करने के लिए मर्कज़ी हुकूमत के मुरत्तिब करदा रियास्तों को रवाना करदा नए रहनुमायाना ख़ुतूत का तफ़सीली जायज़ा लेकर मुनासिब क़वाइद-ओ-ज़वाबत मुरत्तिब करने के लिए आला ओहदेदारों पर मुश्तमिल कमेटी क़ायम की गई है ।

उन्हों ने कहा कि बारिश के मौसम में मुसलसल 21 यौम तक बारिश ना होने वाले इलाके जात (मुक़ामात ) को ख़ुशकसाली से मुतास्सिरा इलाके जात क़रार देते हुए एलान करने की तवक़्क़ो पाई जाती है ।

रग्घू वीरा रेड्डी ने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत के नए रहनुमायना ख़ुतूत के हदूद में ही ख़ुशकसाली से मुतास्सिरा इलाके जात क़रार देकर एलान करने के लिए हुकूमत इक़दामात कररही है ।

Top Stories