Tuesday , December 12 2017

तूफ़ान रोअनु में शिद्दत, हैदराबाद में मज़ीद बारिश का इमकान

हैदराबाद 21 मई: ख़लीज बंगाल में हवा के दबाओ में कमी के बाइस तूफ़ान रोअनु में शिद्दत पैदा हो गई है और पिछ्ले 6 घंटों के दौरान 25 किलो मीटर फ़ी घंटे की रफ़्तार से ये तूफ़ान शुमाल मशरिक़ की तरफ पेशरफ़त कर रहा है।

20 मई की शब तक ये तूफ़ान आंध्र प्रदेश के कॉलिनगा पटनम तक पहुंच जाएगा और ओडिसा के परादीप इलाके से होते हुए बंगलादेश के चटगानग से टकरा कर गुज़र जाएगा। महकमा-ए-मौसीमीयत के मुताबिक़ तूफ़ान रवानो के हनूज़ मुस्तहकम होने का अंदेशा है और इस से तेज़ तूफ़ानी बारिश भी हो सकती है लेकिन मौजूदा मौसमी हालात से पता चलता है कि तूफ़ान की शिद्दत में कमी आएगी और ये तूफ़ान तेज़ी से आगे बढ़ जाएगा। 22 मई की सुबह तक ये तूफ़ान तवक़्क़ो है कि बंगला देश से टकराकर गुज़र जाएगा।

आंध्र प्रदेश और ओडिसा के साहिली इलाक़ों में तूफ़ान की शिद्दत की वजह से तेज़ हवाओं के साथ बारिश हो रही है। अगले 24 घंटों के दौरान इस में मज़ीद शिद्दत पैदा होगी। इस तूफ़ान की शिद्दत की वजह से दोनों शहरों में भी मज़ीद बारिश हो सकती है। तेलंगाना के बाज़ अज़ला में बारिश का इमकान है। हैदराबाद और अतराफ़-ओ-अकनाफ़ में मौसम अब्र-ए-आलूद रहेगा और दोपहर या शाम के वक़्त तेज़ बारिश होगी।

TOPPOPULARRECENT