Monday , December 18 2017

तूफ़ान फ़ाईलन को रोका नहीं जा सकता लेकिन तक़सीम का तूफ़ान रोका जा सकता है: किरण कुमार

चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने अपने मुत्तहदा रियासत के मौक़िफ़ का आज फिर एक बार इआदा करते हुए कहा कि ये कोई मौक़ा महल नहीं हैके मुत्तहदा रियासत या अलाहिदा रियासत तेलंगाना की बात की जाये लेकिन में एक बात ज़रूर कहूंगा कि पिछ्ले दि

चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने अपने मुत्तहदा रियासत के मौक़िफ़ का आज फिर एक बार इआदा करते हुए कहा कि ये कोई मौक़ा महल नहीं हैके मुत्तहदा रियासत या अलाहिदा रियासत तेलंगाना की बात की जाये लेकिन में एक बात ज़रूर कहूंगा कि पिछ्ले दिनों रियासत साहिली अज़ला में आए हुए फ़ाईलन तूफ़ान को तो रोका नहीं जा सका लेकिन रियासत को मुस्तक़िल तौर पर नुक़्सान से दो-चार करने वाले रियासत की तक़सीम के तूफ़ान को ज़रूर रोक सकेंगे।

बशर्तिके रियास्ती अवाम का इंहे भरपूर तआवुन हासिल हो। चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने ये रिमार्कस उस वक़्त किए जब वो ज़िला श्रीकाकुलम में फ़ाईलन तूफ़ान से मुतास्सिरा मुक़ामात का आज दौरा करते हुए किया।

उन्होंने अच्छा पूरम ,लाकंचली ,क्वीटी सोम पेट और् दुसरे मुक़ामात का फ़िज़ाई दौरा किया और एक मुक़ाम डू निकोर में माही ग़ैरों को दरपेश मसाइल के ताल्लुक़ से तफ़सीली तबादला किया और फ़ाईलन तूफ़ान के मुतास्सिरीन से चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने मुलाक़ात की और उनसे अपनी हमदर्दी का इज़हार क्या।

इस मौक्र्र् पर मुनाक़िदा एक जलसे से ख़िताब करते हुए चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि वो तूफ़ान के मुतास्सिरा अफ़राद के साथ हैं और उन्हें हर लिहाज़ से मुम्किना तौर पर इमदाद की फ़राहमी-ओ-राहत कारी के लिए मूसिर इक़दामात करने का मुतास्सिरीन को तीक़न दिया।

चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि तूफ़ान फ़ाईलन से साहिली अज़ला में पेश आए नुक़्सानात की तफ़सीली रिपोर्ट मुरत्तिब की जा रही है और इस रिपोर्ट की वसूली के बाद तूफ़ान के मुतास्सिरीन को मुनासिब मुआवज़ा अदा किया जाएगा और वाज़िह तौर पर इस बात का तीक़न दिया कि किसी को भी कोई नुक़्सान ना होने जैसे इक़दामात किए जाऐंगे ।

किरण रेड्डी ने इस मौके पर एलान किया कि माही ग़ैरों को मुनासिब इमदाद की फ़राहमी के लिए 40 करोड़ रुपये मुख़तस किए जाऐंगे जबकि तूफ़ान से पेश आए नुक़्सानात ख़ासकर सड़कों की मरम्मत वग़ैरा के लिए फ़ौरी तौर पर 5 करोड़ रुपये मंज़ूर किए गए हैं।

इस मौके पर फ़ाईलन तूफ़ान के मुतास्सिरा अफ़राद ने चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात कर के उन्हें दरपेश मसाइल-ओ-मुश्किलात वग़ैरा से वाक़िफ़ करवाया और फ़िलफ़ौर मुतास्सिरीन के लिए राहत कारी-ओ-बाज़ आबादकारी इक़दामात करने की चीफ़ मिनिस्टर से पुर ज़ोर अपील की।

TOPPOPULARRECENT