Wednesday , December 13 2017

तृणमूल कांग्रेस का रियासत गीर सतह पर यौमे इसयाह

बरसर‍-ए‍-इक़्तेदार पार्टी कारकुनों का क़त्ल ,सी पी आई एम क़ाइद के मुलव्विस होने का इल्ज़ाम

बरसर‍-ए‍-इक़्तेदार पार्टी कारकुनों का क़त्ल ,सी पी आई एम क़ाइद के मुलव्विस होने का इल्ज़ाम

मग़रिबी बंगाल में बरसर‍-ए‍-इक़्तेदार तृणमूल कांग्रेस हफ़्ते के दिन अपने चार कारकुनों की हलाकत के ख़िलाफ़ आज रियासत गीर सतह पर योम-ए-सयाह मना रही है। तृणमूल कांग्रेस ने भारतीय जनता पार्टी और कम्यूनिस्ट पार्टी आफ़ इंडिया पर इल्ज़ाम आइद किया है कि साबिक़ रियासती वज़ीर और क्रांति गंगोली हलाकतों की साज़िश में मुलव्विस हैं।

गंगोली और दीगर 21 अफ़राद को एफ़ आई आर में नामज़द किया गया है जो जुनूबी 25 परगना ज़िला के देहात खारी में हफ़्ते की रात पेश आने वाले वाक़ियात के मुल्ज़िम क़रार दिए गए हैं। बाज़ अश्रार ने तृणमूल कांग्रेस के कारकुनों पर बम अंदाज़ी और फायरिंग की थी जिस की वजह से इन में 4 हलाकत और दीगर 3 ज़ख़मी होगए थे।

जनरल सेक्रेटरी मुकुल राय और सीनियर क़ाइद पार्था चटर्जी ने इतवार के दिन खारी देहात का दौरा करते हुए मुक़ामी अफ़राद से मुलाक़ात की थी। मुक़ामी अफ़राद ने कहा कि चंद घंटे क़ब्ल ही गंगोली भी खारी देहात का दौरा करचुके हैं और उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया कि वो भी इस हमले में मुलव्विस हैं।

वाक़िये पर रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए चीफ़ मिनिस्टर ममता बनर्जी ने बी जे पी पर इल्ज़ाम आइद किया कि इस ने बंगाल में बेचैनी पैदा करने के लिए सी पी आई ऐम के साथ गठजोड़ करलिया है और फ़िर्कावाराना कशीदगी पैदा करके, तशद्दुद पर उकसाकर हुकूमत को बदनाम करना चाहती है।

उन्होंने कहा कि इसे बर्दाश्त नहीं किया जाएगा और ख़ातियों के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई की जाएगी। इल्ज़ामात को मुस्तरद करते हुए गंगोली हलाकतों को तृणमूल कांग्रेस का दाख़िली तनाज़ा क़रार दिया। बी जे पी ने भी इल्ज़ामात की तरदीद करदी।

TOPPOPULARRECENT