Wednesday , January 17 2018

तृणमूल कांग्रेस नरेंद्र मोदी की ताईद नहीं करेगी : ममता बनर्जी

मग़रिबी बंगाल, 20 जुलाई:( पी टी आई ) तृणमूल कांग्रेस की सरबराह-ओ-चीफ मिनिस्टर मग़रिबी बंगाल ममता बनर्जी ने आज कहा कि उनकी पार्टी कभी भी बी जे पी लीडर नरेंद्र मोदी की ताईद-ओ-हिमायत नहीं करेगी । उन्होंने रामपुर हाट में पंचायत इंतेख़ाबात क

मग़रिबी बंगाल, 20 जुलाई:( पी टी आई ) तृणमूल कांग्रेस की सरबराह-ओ-चीफ मिनिस्टर मग़रिबी बंगाल ममता बनर्जी ने आज कहा कि उनकी पार्टी कभी भी बी जे पी लीडर नरेंद्र मोदी की ताईद-ओ-हिमायत नहीं करेगी । उन्होंने रामपुर हाट में पंचायत इंतेख़ाबात की एक रैली से ख़िताब करते हुए कहा कि हम ने नरेंद्र मोदी की ताईद नहीं की और मुस्तक़बिल में भी कभी उन की ताईद नहीं करेंगे ।

कांग्रेस ज़ेर ए क़ियादत यू पी ए हुकूमत पर तन्क़ीद करते हुए ममता बनर्जी ने कहा कि यू पी ए गुज़शता दस साल से हुक्मरानी कर रही है लेकिन इस अर्से के दौरान उन्होंने कभी भी नरेंद्र मोदी के ताल्लुक़ से कुछ भी नहीं कहा लेकिन अब जबकि इंतेख़ाबात का वक़्त करीब आता जा रहा है कांग्रेस की जानिब से उन पर तन्क़ीद की जा रही है ।

कांग्रेस और बी जे पी समझौता के खेल में मसरूफ़ हैं। ममता बनर्जी ने कल एक तक़रीर के दौरान कांग्रेस और बी जे पी को एक ही सिक्का के दो रुख़ क़रार दिया था । उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया कि सी पी एम ने भी इसी तरह का समझौता का खेल खेला है ताकि वोट हासिल किए जा सके।

उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया कि सी पी एम ने गुजरात फ़सादाद के मुतास्सिर क़ुतुबुद्दीन अंसारी को कोलकता ला कर उन्हें इस्तेमाल किया है ताकि इससे सियासी फ़ायदा हासिल किया जा सके । उन्हें बाद में नज़रअंदाज कर दिया गया । रियासत में मुसलमानों की फ़लाह-ओ-बहबूद के लिए शुरू करदा इस्कीमात का तज़किरा करते हुए ममता बनर्जी ने कहा कि उनकी हुकूमत ने इकलेती महकमाजात के बजट में 73 फ़ीसद का इज़ाफ़ा किया है ममता बनर्जी ने कहा कि मुसलमान मग़रिबी बंगाल में 26 फ़ीसद वोट रखते हैं और मुस्लिम वोट सी पी एम की बजाय तृणमूल कांग्रेस के हक़ में गये और यही वजह है कि लोक सभा और फिर असेम्बली इंतेख़ाबात में तृणमूल को कामयाबी हासिल हुई है ।

इस दौरान शिवसेना सरबराह मिस्टर उद्धव ठाकरे ने असोचम के ज़ेर ए एहतिमाम तक़रीब से ख़िताब में कहा कि मुल्क को एक काबिल-ए-भरोसा चेहरे की ज़रूरत है । क्या आप को एसा कोई चेहरा नज़र आता है जो इस मीआर पर पूरा उतरे ?

उन्होंने कहा कि चूँकि हम को एक वाज़िह चेहरा दस्तयाब नहीं है इसलिए मुस्तहकम हुकूमत तशकील देना चाहीए । नामानिगारों के इस सवाल पर कि आइन्दा लोक सभा इंतेख़ाबात में एन डी ए का चेहरा कौन होगा ठाकरे ने कहा कि हमारे पास कई काबिल-ए-भरोसा लोग हैं।

कुछ वक़्त तक इंतेज़ार कीजिए हम यक़ीनन एक चेहरा पेश करेंगे। बादअज़ां उन्होंने एल के अडवानी से एक घंटा तक मुलाक़ात की ।

TOPPOPULARRECENT