Friday , December 15 2017

तेज़-रफ़्तार कार मूसी नदी में गिर गई

हैदराबाद 06 अगस्त:शहर में गाड़ीयों की रफ़्तार को क़ाबू में रखने और बेलगाम रफ़्तार पर लगाम कसने को सिटी पुलिस के इक़दामात नाकाफ़ी नज़र आरहे हैं।

रात देर गए तक तलाशी और चौराहों पर पुलिस की चौकसी के बावजूद एसे वाक़ियात पेश आरहे हैं जिससे पुलिस की चौकसी बरा-ए-नाम और सवालिया निशान बन जाती है।

कल रात देर गए हाईकोर्ट के क़रीब एक इनोवा कार मूसी नदी में गिर गई। बताया जाता हैके इस कार की रफ़्तार काफ़ी तेज़ थी और वो क़ाबू से बाहर हो गई जिसके सबब नदी के किनारे मौजूद दीवार को तोड़ते हुए कार मूसी नदी में गिर गई ताहम इस हादसे में कोई जानी नुक़्सान नहीं हुआ।

इंस्पेक्टर चारमीनार यादगिरी ने बताया कि 6 अफ़राद इस कार में सवार थे लेकिन पुलिस को सिर्फ तीन अफ़राद की शिनाख़्त होपाई है। गाड़ी नदी में गिरने के बाद ज़ख़मी अफ़राद दवाख़ानों से रुजू हो गए। पुलिस समझती हैके ईलाज के बाद चूँकि ज़ख़म थोड़े थे ये लोग फ़रार हो गए।

इंस्पेक्टर के मुताबिक़ गाड़ी के मालिक की शिनाख़्त मेराज की हैसियत से करली गई है ताहम गाड़ी में सवार अफ़राद कौन थे, क्या ड्राईवर नशे की हालत में था या फिर किस मक़सद से गाड़ी की रफ़्तार को तेज़ किया गया था पुलिस इन सब बातों की तहक़ीक़ात कर रही है।

पुलिस के मुताबिक़ इनोवा कार सिटी कॉलेज से नया पुल की तरफ जा रही थी कि रात तक़रीबन एक बजे ये हादसा पेश आया। गाड़ी के मालिक और गाड़ी का ताल्लुक़ मलकपेट से बताया गया है। पुलिस चारमीनार ने इस ख़सूस में मुक़द्दमा दर्ज कर लिया है और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है।

TOPPOPULARRECENT