Saturday , January 20 2018

तेलंगाना अवाम के जमहूरी हुक़ूक़ के तहफ़्फ़ुज़ में मर्कज़ी हुकूमत नाकाम

हैदराबाद। 14 नवंबर, ( सियासत न्यूज़) रुकन असमबली तेलंगाना राष़्ट्रा समीती मिस्टर के टी रामा राव ने वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह के ब्यान को अफ़सोसनाक और काबिल-ए-मुज़म्मत क़रार देते हुए कहा कि मर्कज़ी हुकूमत तेलंगाना के साढे़ चार करो

हैदराबाद। 14 नवंबर, ( सियासत न्यूज़) रुकन असमबली तेलंगाना राष़्ट्रा समीती मिस्टर के टी रामा राव ने वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह के ब्यान को अफ़सोसनाक और काबिल-ए-मुज़म्मत क़रार देते हुए कहा कि मर्कज़ी हुकूमत तेलंगाना के साढे़ चार करोड़ अवाम के जमहूरी हुक़ूक़ के तहफ़्फ़ुज़ में नाकाम होचुकी है। उन्हों ने बताया कि तेलंगाना राष़्ट्रा समीती वज़ीर-ए-आज़म के ब्यान की सख़्त मुज़म्मत करती है चूँकि वज़ीर-ए-आज़म ने ज़मीनी हक़ायक़ का जायज़ा लिए बगै़र तेलंगाना अवाम के जज़बात का मज़ाक़ उड़ाया है।

उन्हों ने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत के अहम ओहदा पर फ़ाइज़ डाक्टर मनमोहन सिंह को चाहीए था कि वो ज़मीनी हक़ायक़ का जायज़ा लेते और अवाम के जज़बात का एहतिराम करते हुए तेलंगाना मसला पर कोई मुसबत रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करती।बजाय इस के डाक्टर मनमोहन सिंह ने मसला को पेचीदा और संगीन क़रार देते हुए अवाम के एहसासात को मजरूह किया है। मिस्टर के टी रामा राव ने कांग्रेस पर तेलंगाना मसला को पेचीदा बनाने का इल्ज़ाम आइद करते हुए कहा कि तशकील तेलंगाना बिल पार्लीमैंट में पेश करने की सूरत में अलहदा रियासत की तशकील को यक़ीनी बनाया जा सकता है चूँकि अहम अप्पोज़ीशन भारतीय जनता पार्टी ने कांग्रेस की जानिब से बल की पीशकशी की सूरत में मुकम्मल हिमायत करने का तयक़ुन दिया है।

उन्हों ने कांग्रेस को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि कांग्रेस ग़ैर ज़रूरी मसला को उलझाने की कोशिश कररही है जबकि तक़सीम रियासत बल की मंज़ूरी यक़ीनी है।मिस्टर के टी रामा राव ने बताया कि ये बात अब तक ग़ैर 14 नवंबर है कि डाक्टर मनमोहन सिंह किन लोगों में इत्तिफ़ाक़ राय पैदा करने की कोशिश कररहे हैं और किस की रजामंदी का इंतिज़ार कररहे हैं। उन्हों ने बताया कि अब तक 30सयासी जमातों ने अलहदा रियासत तेलंगाना की तशकील की हिमायत करते हुए मर्कज़ी हुकूमत को मुक्तो बात रवाना करचुके हैं।

उन्हों ने बताया कि यू पी ए हुकूमत के पहले दौर में ही अलहदा रियासत तेलंगाना केलिए हालात साज़गार होचुके थे लेकिन मुनज़्ज़म साज़िश के तहत तहरीक तेलंगाना को नुक़्सान पहुंचाया जा रहा है। रुकन असमबली टी आर उसने इंतिबाह दिया कि अगर मर्कज़ी हुकूमत तेलंगाना मसला पर जल्द कोई फ़ैसला नहीं करती है तो इलाक़ा के हालात बिगड़ सकते हैं।उन्हों ने कांग्रेस के तेलंगाना क़ाइदीन को मश्वरा दिया कि वो इस मसला पर अपनी राय ज़ाहिर करें ताकि अवाम पर इस बात का इन्किशाफ़ होजाएगा कि दरहक़ीक़त कांग्रेस तेलंगाना मसला पर करना क्या चाहती है।

मिस्टर के टी रामा राव ने बताया कि डाक्टर मनमोहन सिंह के ब्यान के बाद कांग्रेस के तेलंगाना क़ाइदीन अपने इलाक़ों में अवाम के दरमयान नहीं पहुंच पाइंगी। उन्हों ने बतायाकि अगर कांग्रेस के तेलंगाना क़ाइदीन मसला पर ख़ामोशी इख़तियार करते हैं और डाक्टर मनमोहन सिंह के ब्यान पर तावीलात पेश करने की कोशिश करते हैं तो उन्हें सख़्त अवामी ब्रहमी का सामना करना पड़ सकता है।उन्हों ने बताया कि तेलंगाना राष़्ट्रा समीती की जानिब से डाक्टर मनमोहन सिंह के ब्यान की सख़्त मुज़म्मत की जाती है और बहुत जल्द पार्टी क़ाइदीन से मुशावरत के बाद मुस्तक़बिल के एहितजाजी प्रोग्रामों का ऐलान किया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT