Friday , December 15 2017

तेलंगाना असेंबली के बजट सेशन का 20 अक्टूबर से आग़ाज़

तेलंगाना क़ानूनसाज़ असेंबली का बजट सेशन तवक़्क़ो हैके 20 अक्टूबर से शुरू होगा। चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने गांधीजयंती के मौके पर अससेंबली के अहाते में मुजस्समा गांधी को ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश करने के बाद वुज़रा और अरकाने असेंबल

तेलंगाना क़ानूनसाज़ असेंबली का बजट सेशन तवक़्क़ो हैके 20 अक्टूबर से शुरू होगा। चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने गांधीजयंती के मौके पर अससेंबली के अहाते में मुजस्समा गांधी को ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश करने के बाद वुज़रा और अरकाने असेंबली के साथ मीटिंग मुनाक़िद किया जिस में असेंबली मीटिंग की तलबी और पार्टी के प्लीनरी सेशन के इनइक़ाद का जायज़ा लिया गया।

बताया जाता हैके चीफ़ मिनिस्टर ने वुज़रा और अरकाने असेंबली को बताया कि हुकूमत 20 अक्टूबर से बजट सेशन के आग़ाज़ का मंसूबा रखती है ताहम दीपावली के मौके पर असेंबली को तीन दिन की तातीलात दी जाएंगी।

चीफ़ मिनिस्टर ने प्लीनरी सेश‌न की तारीख़ से भी वुज़रा को वाक़िफ़ किराया। 11 अक्टूबर को लाल बहादुर स्टेडीयम में प्लीनरी सेशन के इनइक़ाद का मंसूबा है जबकि 12 अक्टूबर को परेड ग्रांऊड सिकंदराबाद पर ज़बरदस्त जल्सा-ए-आम मुनाक़िद होगा।

चीफ़ मिनिस्टर ने बताया कि पार्टी के बरसर-ए-इक़तिदार आने के बाद चूँकि ये पहला प्लीनरी है लिहाज़ा इस के शानदार इनइक़ाद में कोई कसर बाक़ी नहीं रखी जाएगी।

तेलंगाना के तमाम अज़ला से लाखों की तादाद में कारकुनों और हामीयों की शिरकत मुतवक़्क़े है। चीफ़ मिनिस्टर ने बताया कि अरकाने असेंबली के लिए ट्रेनिंग क्लासेस का जल्द ही आग़ाज़ किया जाएगा और उन्हें असेंबली क़वाइद से वाक़िफ़ कराते हुए असेंबली की कार्रवाई में हिस्सा लेने और ज़ाबता अख़लाक़ के तहत रवैया इख़तियार करने की तर्बीयत दी जाएगी।

चीफ़ मिनिस्टर ने इस मीटिंग में दशहरा से मुख़्तलिफ़ इस्कीमात पर अमल आवरी की तफ़सीलात से भी आगाह किया। उन्होंने कहा कि हुकूमत के 100 दिन मुकम्मिल होचुके हैं ताहम उसकी कारकर्दगी का बाक़ायदा आग़ाज़ दशहरा से होगा।

TOPPOPULARRECENT