Wednesday , November 22 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना असेंबली में हंगामा-आराई 32 अप्पोज़ीशन अरकान मुअत्तल

तेलंगाना असेंबली में हंगामा-आराई 32 अप्पोज़ीशन अरकान मुअत्तल

हैदराबाद 06 अक्टूबर:तेलंगाना क़ानूनसाज़ असेंबली से अप्पोज़ीशन जमातों के 32 अरकान को जारीये सेशन के इख़तेताम तक मुअत्तल कर दिया गया। कांग्रेस, तेलुगु देशम , बी जे पी , सी पी आई , सी पी एम और वाई एस आर कांग्रेस के अरकान ने एवान की कार्रवाई में रुकावट पैदा करते हुए किसानों के क़र्ज़ाजात की यकमुश्त माफ़ी का मुतालिबा किया था।

एवान में ज़बरदस्त हंगामा-आराई और शोर-ओ-गुल के दौरान मुअत्तल अरकान को मार्शलस के ज़रीये एवान से बाहर मुंतक़िल किया गया। असेंबली के मानसून सेशन का आज पांचवां काम का दिन था और सुबह 10 बजे जैसे ही कार्रवाई का आग़ाज़ हुआ , अप्पोज़ीशन जमातों ने मुत्तहदा तौर पर किसानों के हक़ में आवाज़ बुलंद की। तमाम अहम अप्पोज़ीशन जमातों के अरकान ने हुकूमत से मुतालिबा किया कि परेशान हाल किसानों के क़र्ज़ाजात की माफ़ी का एलान करे।

हुकूमत ने एक ही वक़्त में सारे क़र्ज़ की माफ़ी का जो वादा किया था, इस पर अमल करने की मांग की। इस मसले पर एवान में ज़बरदस्त शोर-ओ-गुल और नारा बाज़ी के मनाज़िर देखे गए।

अप्पोज़ीशन अरकान अपने मुतालिबात पर मबनी प्ले कार्ड्स थामे हुए नारे लगा रहे थे। स्पीकर मधुसुदन चारी ने अरकान से कहा कि किसानों के मसाइल पर दो दिन में 13 घंटे मबाहिस हुए और हुकूमत ने अपने मौक़िफ़ का इज़हार कर दिया। लिहाज़ा इस मस्ले को दुबारा पेश करने की इजाज़त नहीं दी जा सकती।

TOPPOPULARRECENT