Monday , December 18 2017

तेलंगाना इलाके में जंगलात को फ़रोग़ देने के लिए एक्शण प्लान

हुकूमत रियासत तेलंगाना ने बड़े पैमाने पर तेलंगाना इलाके में जंगलात को फ़रोग़ देने के लिए एक एक्शण प्लान जारी किया है और इस प्लान की रोशनी में आइन्दा तीन साल में जंगलाती रकबा में 33 फ़ीसद का इज़ाफ़ा करने के लिए निशाना मुक़र्रर किया गया है

हुकूमत रियासत तेलंगाना ने बड़े पैमाने पर तेलंगाना इलाके में जंगलात को फ़रोग़ देने के लिए एक एक्शण प्लान जारी किया है और इस प्लान की रोशनी में आइन्दा तीन साल में जंगलाती रकबा में 33 फ़ीसद का इज़ाफ़ा करने के लिए निशाना मुक़र्रर किया गया है।

इस सिलसिले में महिकमा जंगलात के ओहदेदारों को ज़रूरी रहनुमायाना हिदायात ( ख़ुतूत ) दीए गए हैं। आज यहां तेलंगाना सेक्रेट्रियट में महिकमा जंगलात के आला ओहदेदारों के साथ मुनाक़िदा मीटिंग में वज़ीरे जंगलात-ओ-माहोलियात जो गोरा मना ने जंगलात के फ़रोग़ के लिए किए जाने वाले इक़दामात पर तफ़सीली तबादला-ए-ख़्याल किया।

तेलंगाना रियासत में कम अज़ कम 33 फ़ीसद जंगलाती इलाके को तरक़्क़ी देने के लिए फ़ी अससेंबली हलक़ा 40 लाख पौदों की शजरकारी की जानी चाहीए और नर्सरीज़ में इज़ाफ़ा करने का वज़ीर मौसूफ़ को ओहदेदारों ने वाक़िफ़ करवाया। महिकमा जंगलात में मख़लवा 42 फ़ीसद जायदादों के ताल्लुक़ से फ़िलफ़ौर तक़र्रुत अमल में लाने और बजट में भी इज़ाफ़ा करने का मुतालिबा किया।

और कहा कि तेलंगाना में जंगलात के फ़रोग़ पर हुकूमत अव्वलीन तर्जीह देगी। वज़ीरे जंगलात जोगू रामना ने महिकमा जंगलात के आला ओहदेदारों को रियासत भर में हर घर के लिए एक पौदा लगाने के मंसूबाजात जारी कर के तमाम ज़िला कलेक्टरों को रवाना करने की हिदायत दें।

वसी तर जंगलात पर मबनी खम्मम , वर्ंगल , आदिलाबाद , अज़ला में जंगलाती पैदावार की ग़ैर मजाज़ मुंतक़ली का इंसिदाद करने के लिए भी हुकूमत ख़ुसूसी इक़दामात करेगी।

महिकमा जंगलात के लिए मौजूदा बजट 1500 करोड़ रुपये में इज़ाफ़ा करने के लिए चीफ़ मिनिस्टर से ख़ाहिश की जाएगी। तमाम अज़ला में जंगलाती इलाक़ों का अज़ सरे नू सर्वे करवाने के बाद रिपोर्टस हुकूमत को पेश करने की हिदायात दी गई हैं।

TOPPOPULARRECENT