Wednesday , December 13 2017

तेलंगाना ऐम पिज की साबिक़ डी एस पी मिस्टर नलिनी से मुलाक़ात

हैदराबाद 13 दिसंबर ( सियासत न्यूज़ ) तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमैंट ने पार्लीमैंट इजलास का बाईकॉट करते हुए तेलंगाना की ताईद में ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की भूक हड़ताल करनेवाली साबिक़ डी एस पी मिसिज़ न

हैदराबाद 13 दिसंबर ( सियासत न्यूज़ ) तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमैंट ने पार्लीमैंट इजलास का बाईकॉट करते हुए तेलंगाना की ताईद में ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की भूक हड़ताल करनेवाली साबिक़ डी एस पी मिसिज़ नलिनी से मुलाक़ात की । बिगड़ती हुई सेहत के बाइस भूक हड़ताल से दस्तबरदार होजाने का मश्वरा दिया ।

पार्लीमैंट के सरमाई सैशन के आग़ाज़ से ही तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमैंट , पार्लीमैंट के बाहर और अंदर तेलंगाना की ताईद मेंएहतिजाज कररहे हैं । आज उन्हों ने पार्लीमैंट इजलास का बाईकॉट करते हुए तेलंगाना की ताईद में गुज़शता 4 यौम से दिल्ली के जंतर मंत्र पर ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की भूक हड़ताल करनेवाली साबिक़ डी एस पी मिसिज़ नलिनी से मुलाक़ात की । इस मौक़ा पर ख़िताब करते हुए कांग्रेस के रुकन राज्य सभा डाक्टर के केशव रावने कहा कि दिल्ली में 8 डिग्री सिल्सयस की सर्दी में एक ख़ातून साबिक़ डी एस पी का तेलंगाना की ताईद में ग़ैरमुअय्यना मुद्दत की भूक हड़ताल मुनज़्ज़म करना अवामी मुंतख़ब नुमाइंदों के लिए बाइस-ए-शर्म है ।

उन्हों ने नलिनी को अपनी बिगड़ती हुई सेहत के बाइस ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की भूक हड़ताल से दस्तबरदार होजाने का मश्वरा देते हुए कहा कि हम तेलंगाना के लिए अपनी जद्द-ओ-जहद को जारी रखेंगे । तेलंगाना रियासत की तशकील 4 करोड़ अवाम का जज़बा है और हम सिवाए तेलंगाना के कोई भी मुतबादिल क़बूल नहीं करेंगे । पार्टी सदर मिसिज़ सोनीया गांधी पर हमें भरोसा है अगर फ़ैसला ख़िलाफ़ रहा तो हम अवाम के साथ मिल कर काम करेंगे ।

मिस्टर पूनम प्रभाकर ने कहा कि मिसिज़ नलिनी की ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की भूक हड़ताल ज़ाए नहीं जाएगी । हमें यक़ीन है 9 दिसंबर 2009 के दिन अवाम को सोनीया गांधी की सालगिरा पर तेलंगाना रियासत तशकील देने का जो वाअदा कियागया था पार्टी हाईकमान क़तई इस से इन्हिराफ़ नहीं करेगी । उन्हों ने कहा कि तेलंगाना मसला पर कोई समझौता नहीं किया जाएगा और ना ही कोई मुतबादिल क़बूल किया जाएगा ।।

TOPPOPULARRECENT