Saturday , December 16 2017

तेलंगाना-ओ-आंध्र रियासती अहलीती टेस्ट का इनइक़ाद

तेलंगाना और आंध्र प्रदेश रियासतों के लिए रियासती अहलीती टेस्ट ( SET-TS&AP) बराए अस्सिटेंट प्रोफेसर/ लेक्चररशिप का दोनों रियासतों में कामयाबी के साथ इनइक़ाद अमल में आया। इस इमतेहान के लिए जुमला 135,939 उम्मीदवारों ने रजिस्टर करवाया था जिन

तेलंगाना और आंध्र प्रदेश रियासतों के लिए रियासती अहलीती टेस्ट ( SET-TS&AP) बराए अस्सिटेंट प्रोफेसर/ लेक्चररशिप का दोनों रियासतों में कामयाबी के साथ इनइक़ाद अमल में आया। इस इमतेहान के लिए जुमला 135,939 उम्मीदवारों ने रजिस्टर करवाया था जिन में 99,418 उम्मीदवारों ने इमतेहान में शिरकत की जो 73.13 फ़ीसद का तनासुब होता है।

ये इमतेहान दो सशंस में सुबह 9.30 बजे से शाम चार बजे के दरमयान मुनाक़िद किया गया। तेलंगाना और आंध्र प्रदेश के 12 इलाक़ाई मराकिज़ के 218 इमतेहानी मराकिज़ में जुमला 27 मज़ामीन में ये इमतेहान मुनाक़िद किया गया। इस इमतेहान का इनइक़ाद SET-TS&AP के दफ़्तर से तक़र्रुर करदा मुबस्सिरीन और यूनीवर्सिटी ग्रान्ट्स कमीशन के ओहदेदारों की निगरानी में अमल में आया। आंध्र यूनीवर्सिटी सिरी वेंकटेश्वरा यूनीवर्सिटी इसके यूनीवर्सिटी उस्मानिया यूनीवर्सिटी और काकतीय यूनीवर्सिटी के सीनीयर प्रोफेसर्स और यू जी सी के सीनीयर ओहदेदारों को तमाम 12 इलाक़ाई मराकज़ पर इमतेहानात की निगरानी के लिए मुबस्सिर मुक़र्रर किया गया था।

उनके अलावा मुताल्लिक़ा यूनीवर्सिटीज़ के वाइस चांसलर्स और रजिस्ट्रारस ने भी इमतेहानात की निगरानी की। मुबस्सिरीन और इलाक़ाई कोआर्डीनेटरस की इत्तेलाआत के बमूजब ये इमतेहानात यू जी सी के रहनुमा ख़ुतूत के तहत बेहतर अंदाज़ में किसी नाख़ुशगवार वाक़िये के बगै़र मुनाक़िद किए गए । SET-TS&AP के मैंबर सेक्रेटरी प्रोफेसर बी राजेश्वर रेड्डी ने ये बात बताई।

TOPPOPULARRECENT