Sunday , December 17 2017

तेलंगाना कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमेंट के इंतिबाह पर हाईकमान को तशवीश

तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट के इंतिबाह का कांग्रेस हाईकमान ने सख़्त नोट लिया है। कांग्रेस रुकन पार्लीमैंट राहुल गांधी और मर्कज़ी वज़ीर फ़रोग़ इंसानी वसाइल पल्लम राजू ने कांग्रेस के सीनीयर क़ाइ

तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट के इंतिबाह का कांग्रेस हाईकमान ने सख़्त नोट लिया है। कांग्रेस रुकन पार्लीमैंट राहुल गांधी और मर्कज़ी वज़ीर फ़रोग़ इंसानी वसाइल पल्लम राजू ने कांग्रेस के सीनीयर क़ाइद डाक्टर के केशव राव से मुलाक़ात करते हुए कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट को पार्टी ना छोड़ने की तरग़ीब देने पर ज़ोर दिया।

चार दिन क़बल तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट ने डाक्टर के केशव राव की क़ियामगाह पर एक इजलास तलब किया था, जिस में पार्टी सदर मिसिज़ सोनीया गांधी को 9 दिसंबर से क़बल तेलंगाना पर फ़ैसला की मोहलत देते हुए आख़िरी मकतूब (खत) रवाना करने से इत्तिफ़ाक़ किया था

और हाईकमान की जानिब से मुसबत रद्द-ए-अमल ज़ाहिर ना होने पर कांग्रेस से मुस्ताफ़ी होने या पार्लीमैंट के सरमाई सैशन में एहितजाजी हिक्मत-ए-अमली तैय्यार करने का फ़ैसला किया था।

इजलास की इत्तिला हाईकमान को मिलते ही वो फ़ौरन मुतहर्रिक हो गई और सदर प्रदेश कांग्रेस बी सत्य नारायना )को डाक्टर केशव रा के साथ बातचीत की हिदायत दी।

ऐसे में तेलंगाना के कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट का मुस्ताफ़ी होने पर ग़ौर करना या पारलीमानी इजलास के दौरान एहतिजाज करना हुकूमत के लिए दुशवारी पैदा करसकता है,लिहाज़ा वो कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट को समझाएं और सोनीया गांधी के साथ मुकम्मल तआवुन की हिदायत दें।

डाक्टर केशव रा ने कहा कि सब्र का पैमाना लबरेज़ होचुका है, बार बार हाईकमान से नुमाइंदगी की गई, मगर हर बार तेलंगाना मसला को टाल दिया गया। तेलंगाना अवाम का कांग्रेस के मुंतख़ब नुमाइंदों पर दबाव है,

हम ने बातचीत के दरवाज़े खुले रखे हैं, लिहाज़ा हाईकमान को चाहीए कि जल्द अज़ जल्द फ़ैसला करे। पल्लम राजू ने तेलंगाना के कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट के जज़बात से राहुल गांधी को वाक़िफ़ कराने डाक्टर केशव राव को भरोसा दिलाया।

TOPPOPULARRECENT