Thursday , November 23 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना काबीना का 19 सितंबर को मीटिंग

तेलंगाना काबीना का 19 सितंबर को मीटिंग

हैदराबाद 18 सितंबर:तेलंगाना काबीना की मीटिंग 19 सितंबर को तलब किया गया है। चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ की क़ियादत में 2 बजे दिन काबीना मीटिंग शुरू होगी जिसमें असेंबली के मुजव्वज़ा मीटिंग के एजंडा के अलावा अप्पोज़ीशन के हमलों का सामना करने के लिए हिक्मत-ए-अमली तए की जाएगी। तवक़्क़ो हैके चीफ़ मिनिस्टर अपने दौरा चीन की तफ़सीलात से काबीनी रफ़क़ा को वाक़िफ़ करवाईंगे। रियासत में किसानों की ख़ुदकुशी के वाक़ियात और दुसरे उमूर् पर भी तबादला-ए-ख़्याल का इमकान है।

चीन के 10 रोज़ा दौरा के बाद चन्द्र शेखर राव‌ हैदराबाद वापिस हुए। इसी दौरान सरकारी ज़राए ने ईद-उल-अज़हा और गणेश तहवार के सबब असेंबली मीटिंग के शेडूल में तबदीली से मुताल्लिक़ इत्तेलाआत को मुस्तर्द कर दिया। ज़राए ने बताया कि असेंबली का मानसून सेशन मुक़र्ररा प्रोग्राम के मुताबिक़ 23सितंबर से शुरू होगा और 24 सितंबर को भी मीटिंग मुनाक़िद होगी जबकि 25, 26 और 27 सितंबर को असेंबली को तातीलात दी जाएँगी। 28 सितंबर से दुबारा मीटिंग का आग़ाज़ होगा और तवक़्क़ो हैके पाँच दिन तक मीटिंग जारी रहेगी।

तेलंगाना असेंबली का मानसून सेशन हंगामी नौईयत का हो सकता है क्युंकि अप्पोज़ीशन जमातों ने किसानों की ख़ुदकुशी और दुसरे वाक़ियात पर हुकूमत को घेरने का फ़ैसला किया है।किसानों की ख़ुदकुशी के वाक़ियात में इज़ाफे को अहम मौज़ू बनाया जा सकता है।

TOPPOPULARRECENT