Tuesday , September 25 2018

तेलंगाना का ऐलान करने पर मार्च मुल्तवी करने का वाअदा

पाँच दिन के अंदर क़तई फ़ैसला ज़रूरी , कूद नड्डा राम का ब्यान तेलंगाना पोलीटिक्ल जवाइंट ऐक्शण कमेटी ने ऐलान किया कि अगर मर्कज़ी हुकूमत 30 सितंबर से पहले अलहदा रियासत के क़ियाम का ऐलान करती है तो चलो हैदराबाद मार्च को मुल्तवी करदिया जाएगा

पाँच दिन के अंदर क़तई फ़ैसला ज़रूरी , कूद नड्डा राम का ब्यान तेलंगाना पोलीटिक्ल जवाइंट ऐक्शण कमेटी ने ऐलान किया कि अगर मर्कज़ी हुकूमत 30 सितंबर से पहले अलहदा रियासत के क़ियाम का ऐलान करती है तो चलो हैदराबाद मार्च को मुल्तवी करदिया जाएगा । आज अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कूद नड्डा राम ने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत के पास तेलंगाना के बारे में फ़ैसले केलिए अब भी पाँच दिन का वक़्त बाक़ी हैं और इस दौरान उसे कोई फ़ैसला करना चाहीए ।

इस के बाद के हालात केलिए मर्कज़ी हुकूमत ज़िम्मेदारी होगी । तेलंगाना जवाइंट ऐक्शण कमेटी 30 सितंबर के तेलंगाना मार्च को बहरसूरत मुनाक़िद करेगी । कूद नड्डा राम ने कहा कि तेलंगाना मार्च पुरअमन रहेगा और उसे अमन और‌ ज़बत के मसलले से जोड़कर नहीं देखा जाना चाहीए ।

तेलंगाना अवाम अपने जज़बात के इज़हार केलिए इस मार्च में शरीक होंगे । उन्हों ने अवाम से अपील की कि पुरअमन तौर पर इस प्रोग्राम का एहतिमाम करे और किसी भी सूरत में तशद्दुद का रास्ता इख़तियार ना करें। उन्हों ने कहा कि तशद्दुद से तहरीक को नुक़्सान होसकता है । सदर नशीन जे ए सी ने इल्ज़ाम आइद किया कि हुकूमत एहतियाती गिरफ़्तारीयों के ज़रीये मार्च को नाकाम बनाने की कोशिश कररही है । उन्होंने कहा कि गिरफ़्तारीयों से हम ख़ौफ़ज़दा होने वाले नहीं और इस से चलो हैदराबाद प्रोग्राम नहीं रोकेगा ।

उन्हों ने लाख रुकावटों के बावजूद तेलंगाना मार्च के इनइक़ाद का ऐलान किया । कूद नड्डा राम ने कहा कि अगर मर्कज़ी हुकूमत अपने वाअदे के मुताबिक़ तेलंगाना की तशकील का फ़ैसला करती तो अवाम को सड़कों पर आने की ज़रूरत पेश ना आती । तेलंगाना अवाम के साथ हुकमरानों ने जो वाअदा ख़िलाफ़ी की है इस के सबब अवाम एहतिजाज पर मजबूर हुए हैं । कूद नड्डा राम ने कहा कि अलहदा तेलंगाना की जद्द-ओ-जहद तेलंगाना अवाम के वक़ार और उन के इज़्ज़त नफ़स की लड़ाई हैं ।

अवाम का मुतालिबा है कि हमारे तेलंगाना पर हमारी हुकूमत हो। आख़िर कार फ़तह हमारी होगी । उन्हों ने कहा कि अलहदा तेलंगाना का मुतालिबा जायज़ है और बहरसूरत तेलंगाना हासिल करेंगे । तेलंगाना मार्च की राह में हाइल किसी भी रुकावट का मुक़ाबला किया जाएगा। तेलंगाना तहरीक दरअसल अवामी तहरीक है और अब ये तहरीक अवाम के हाथों में जा चुकी है । रियासत की मौजूदा हुकूमत सीमा आंध्रा हुकूमत है और वो तेलंगाना रियासत की राह में रुकावटें खड़ी कररही है ।

सदर नशीन जे ए सी ने कहा कि अलहदा तेलंगाना के हुसूल केलिए जद्द-ओ-जहद करने वाले तलगुदेशम क़ाइदीन से बातचीत करने में उन्हें कोई एतराज़ नहीं है । उन्हों ने कहा कि अगर तेलगुदेशम के तेलंगाना क़ाइदीन पार्टी सदर चंद्रा बाबू नायडू से तेलंगाना के हक़ में मकतूब(खत‌) हासिल करने में कामयाब होजाए तो वो तेलगुदेशम क़ाइदीन से मुलाक़ात करते हुए तेलंगाना मार्च के इनइक़ाद पर बातचीत केलिए तैय्यार हैं।

उन्हों ने कहा कि टी आर ऐस ,सी पी आई , बी जे पी ,न्यू डेमोक्रेसी ,तेलंगाना नग़ारा समीती के क़ाइदीन से मुलाक़ात करते हुए वो तेलंगाना मार्च की कामयाबी में तआवुन की अपील करेंगे ।उन्हों ने अवाम से अपील की कि वो तेलंगाना मार्च पुरअमन तौर पर मुनाक़िद करें और कहा कि सीमा आंध्रा के क़ाइदीन तशद्दुद केलिए साज़िश करसकते हैं लिहाज़ा तेलंगाना अवाम को चौकस रहना चाहीए ।

सीमा आंध्रा के क़ाइदीन दिल्ली में तेलंगाना मार्च के ख़िलाफ़ प्रोपगंडा कररहे हैं हमें इस का मुक़ाबला करना चाहीए । जे ए सी के कन्वीनर ऐम लक्ष्मी ने इल्ज़ाम आइद किया कि हुकूमत तेलंगाना क़ाइदीन को गिरफ़्तार करते हुए तेलंगाना मार्च में रुकावट पैदा करने की कोशिश कररहे हैं । उन्हों ने वाज़िह किया कि गिरफ़्तारीयों से ख़ौफ़ज़दा होकर मार्च को रोका नहीं जाएगा। उन्हों ने धमकी दी कि हुकूमत के कदम से 30 सितंबर को हालात बिगड़ने की सूरत में इस की ज़िम्मेदारी हुकूमत पर आइद होगी । उन्हों ने हुकूमत की तरफ‌ से तेलंगाना मार्च की इजाज़त देने से इनकार पर अफ़सोस का इज़हार किया ।

TOPPOPULARRECENT