Sunday , December 17 2017

तेलंगाना का बजट नई बोतल में पुरानी शराब के मुमासिल

तेलंगाना बी जे पी लेजिसलेचर पार्टी ने बजट को नई बोतल में पुरानी शराब क़रार देते हुए असेंबली से वाक आउट किया। मीडिया पोईंट पर अपने तास्सुरात पेश करते हुए बी जे पी के क़ाइद मुक़न्निना डॉक्टर लक्ष्मण ने कहा कि तेलंगाना हुकूमत का पहला बजट मायूसकुन है, जब कि टी आर एस हुकूमत ने आदादो शुमार की उलट फेर करते हुए अवामी तवक़्क़ुआत पर पानी फेर दिया।

उन्हों ने कहा कि इंतिख़ाबी मंशूर में तेलंगाना अवाम से किए गए वादों और बजट की पेशकशी में कोई ताल मेल नहीं है। रियास्ती वज़ीर फ़ाइनेन्स ने एक लाख करोड़ से ज़ाइद बजट पेश किया है, मगर उस को ख़र्च करने की हिक्मते अमली तैयार करने में पूरी तरह नाकाम हुए हैं।

उन्हों ने कहा कि तेलंगाना में बर्क़ी बोहरान जारी है, बराए नाम एक हज़ार मेगावाट बर्क़ी ख़रीदने के लिए छत्तीसगढ़ से मुआहिदा किया गया है, मगर बर्क़ी बोहरान पर किस तरह क़ाबू पाया जाएगा और अवाम को किस तरह राहत फ़राहम की जाएगी, इस का कोई तज़किरा नहीं किया गया।

इलावा अज़ीं किसानों के क़र्ज़ माफ़ करने, ग़रीबों के लिए मकानात की तामीर और पसमांदा तबक़ात को आराज़ीयात की फ़राहम के लिए कोई ठोस बजट मुख़तस नहीं किया गया, जिस पर बी जे पी ने बतौरे एहतेजाज असेंबली से वाक आउट किया।

TOPPOPULARRECENT