Sunday , December 17 2017

तेलंगाना की छः असम्बली नशिस्तों पर कांग्रेस की नाकामी का इमकान

हैदराबाद 12 दिसमबर , ( सियासत न्यूज़ ) मर्कज़ी हुकूमत की जानिब से तेलंगाना पर फ़ैसले केलिए मज़ीद ताख़ीर की सूरत में कांग्रेस को इलाक़ा तेलंगाना की छः असम्बली नशिस्तों परनाकामी का सामना करना पड़ेगा। सदर नशीन तेलंगाना कांग्रेस असट

हैदराबाद 12 दिसमबर , ( सियासत न्यूज़ ) मर्कज़ी हुकूमत की जानिब से तेलंगाना पर फ़ैसले केलिए मज़ीद ताख़ीर की सूरत में कांग्रेस को इलाक़ा तेलंगाना की छः असम्बली नशिस्तों परनाकामी का सामना करना पड़ेगा। सदर नशीन तेलंगाना कांग्रेस असटीरनग कमेटी मिस्टर के केशवर राव ने आज ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत के दौरान ये बात कही। उन्हों ने बताया कि तेलंगाना के मुताल्लिक़ मर्कज़ की जानिब से इख़तियार करदा मौक़िफ़ तेलंगाना में पार्टी के ख़ातमा का मूजिब बन सकता है।

उन्हों ने बताया कि अगर छः असम्बली हलक़ोंके ज़िमनी इंतिख़ाबात में बगै़र किसी फ़ैसले के कांग्रेस हिस्सा लेती है तो उसे अवामी ब्रहमी का सामना करना पड़ सकता है। मिस्टर के केशवर राव ने बताया कि गुज़श्ता दो बरसों से मसला को बहुत जल्द हल करने का ऐलान किया जा रहा है लेकिन मसला को जिस अंदाज़ में पेचीदा बनाया जा रहा है इस से हुकूमत की नीयत पर तेलंगाना अवाम शुबा करने लगे हैं इसी लिए मर्कज़ी हुकूमत को चाहीए कि फ़ौरी तौर पर इस पेचीदा मसला को हल करते हुए अलहदा रियासत तेलंगाना की तशकील को यक़ीनी बनाने का ऐलान करे।

उन्हों नेवाज़िह किया कि तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले कांग्रेस क़ाइदीन किसी पियाकेज या कौंसल की तशकील को क़बूल नहीं करेंगे बल्कि सिर्फ़ अलहदा रियासत तेलंगाना पर ही ख़ामोशी इख़तियार की जाएगी। उन्हों ने बताया कि कांग्रेस के तेलंगाना क़ाइदीन पर हुकूमत को कमज़ोर करने के इल्ज़ामात बिलकुल्लिया तौर पर बेबुनियाद हैं।

मिस्टर के केशवर राव ने कहा कि तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले जिन अरकान असम्बली ने हुकूमत की ताईद में और तहरीक अदमे इअतिमाद के ख़िलाफ़ अपने हक़ राय दही का इस्तिमाल क्या उन पर हुकूमत को कमज़ोर करने के इल्ज़ामात दरुस्त नहीं हैं। मिस्टर कीशोरराव ने बताया कि उन्हें इस बात की तवक़्क़ो है कि कांग्रेस के बाग़ी अरकान असम्बली को नाअहल क़रार दिए जाने के बाद होने वाले ज़िमनी इंतिख़ाबात में कांग्रेस पार्टी तमाम नशिस्तों पर कामयाबी हासिल करेगी।

उन्हों ने बताया कि किरण कुमार रेड्डी हुकूमत को फ़िलहाल कोई ख़तरा नहीं है, ऐसी सूरत में किरण कुमार रेड्डी हुकूमत को भी चाहीए कि वो तेलंगाना अवाम केजज़बात का इस्तिहसाल करने के बजाय उन की ख़ाहिश का एहतिराम करे।

TOPPOPULARRECENT