Monday , December 18 2017

तेलंगाना की तरक़्क़ी और अवामी बहबूद पर तवज्जा ज़रूरी

कांग्रेस के क़ाइद मुक़न्निना के जाना रेड्डी ने अपोज़ीशन का तामीरी रोल अदा करने और अवामी मसाइल की यक्सूई के लिए हुकूमत पर जम्हूरी अंदाज़ में दबाव डालने का एलान किया। आज सी एल पी ऑफ़िस में मीडिया के नुमाइंदों से ग़ैर रस्मी बातचीत करते ह

कांग्रेस के क़ाइद मुक़न्निना के जाना रेड्डी ने अपोज़ीशन का तामीरी रोल अदा करने और अवामी मसाइल की यक्सूई के लिए हुकूमत पर जम्हूरी अंदाज़ में दबाव डालने का एलान किया। आज सी एल पी ऑफ़िस में मीडिया के नुमाइंदों से ग़ैर रस्मी बातचीत करते हुए उन्हों ने कहा कि अलाहिदा तेलंगाना रियासत तशकील पा चुकी है, लिहाज़ा उस की तरक़्क़ी और अवामी बहबूद पर तवज्जा देने की ज़रूरत है।

हर अच्छे काम की कांग्रेस ताईद करेगी और मुख़ालिफ़ अवाम फ़ैसलों के ख़िलाफ़ एहतेजाजी मुहिम शुरू करेगी। उन्हों ने कहा कि क़ाइदीन, सियासी जमातों, सहाफ़त और अवाम को सेहत मंदाना मुसबत रवैया अपनाने की ज़रूरत है, जब कि मन्फ़ी अज़ाइम नुक़्सानदेह साबित हो सकते हैं।

उन्हों ने कहा कि तमाम अरकाने असेंबली जमाती वाबस्तगी से बालातर होकर रियासत की तरक़्क़ी के लिए काम करें और टी आर एस हुकूमत अपने इंतिख़ाबी मंशूर में किए गए वादों को पूरा करे, जब कि अमल आवरी के लिए नई शर्त आइद करना अवाम को धोका देने के मुमासिल है।

उन्हों ने हिमाचल प्रदेश में कॉलेज तलबा के साथ पेश आए हादिसा पर तशवीश का इज़हार किया और हिमाचल प्रदेश हुकूमत से बातचीत करते हुए तलाशी मुहिम में तेज़ी पैदा करने हुकूमत पर ज़ोर दिया।

TOPPOPULARRECENT