Wednesday , April 25 2018

तेलंगाना की ताईद में नलिनी की भूक हड़ताल ख़तम

हैदराबाद 17 दिसंबर (सियासत न्यूज़) गुज़श्ता आठ दिन से तेलंगाना की ताईद में ग़ैरमुअय्यना मुद्दत की भूक हड़ताल मुनज़्ज़म करनेवाली साबिक़ डी एस पी मिसिज़ नलिनी की बिगड़ती सेहत पर तशवीश का इज़हार करते हुए बी जे पी के क़ौमी तर्जुमान प

हैदराबाद 17 दिसंबर (सियासत न्यूज़) गुज़श्ता आठ दिन से तेलंगाना की ताईद में ग़ैरमुअय्यना मुद्दत की भूक हड़ताल मुनज़्ज़म करनेवाली साबिक़ डी एस पी मिसिज़ नलिनी की बिगड़ती सेहत पर तशवीश का इज़हार करते हुए बी जे पी के क़ौमी तर्जुमान प्रकाश जावेडकर और सी पी आई के रुकन राज्य सभा मिस्टर अज़ीज़ पाशाह ने उन्हें शर्बत पिलाकर भूक हड़ताल से दस्तबरदार कराया। मिसिज़ नलिनी ने कोई तश्फ़ी बख़श जवाब देने की बजाय राज्य सभा के इजलास को मुल्तवी करते हुए तेलंगाना मसला से राह फ़रार इख़तियार करने का कांग्रेस पर इल्ज़ाम आइद किया। उन्हों ने अलहदा तेलंगाना रियासत की तशकील तक अपनी जद्द-ओ-जहद जारी रखने के अज़म का इज़हार किया।

दिल्ली में आठ रोज़ से भूक हड़ताल मुनज़्ज़म करनेवाली मिसिज़ नलिनी का आठ किलो वज़न कम हो गया और शूगर-ओ-बी पी का लेवल घट गया है। इन की बिगड़ती सेहत पर डॉक्टर्स ने तशवीश का इज़हार करते हुए उन्हें भूक हड़ताल से दसतबरदारी का मश्वरा दिया। बी जे पी के क़ौमी तर्जुमान-ओ-इंचार्ज आंधरा प्रदेश बी जे पी उमूर मिस्टर प्रकाश जावेडकर ने राज्य सभा में तेलंगाना पर ख़ानगी बिल पेश किया था।

वो और सी पी आई के रुकन राज्य सभा मिस्टरअज़ीज़ पाशाह ने भूक हड़ताल कैंप वाक़्य जंतर मंत्र पहुंच कर मिसिज़ नलिनी की ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की भूक हड़ताल शर्बत पिलाकर ख़तम करवाई। भूक हड़ताल से दस्तबरदार होने वाली मिसिज़ नलिनी ने कहा कि वो आज ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की भूक हड़ताल से दस्तबरदार हो रही हैं, लेकिन हुसूल तेलंगाना तक अपनी जद्द-ओ-जहद जारी रखेंगी।

मिस्टर जावडकर ने राज्य सभा में तेलंगाना पर ख़ानगी बिल पेश किया था, ताहम तेलंगाना के मसला पर जवाब देने की बजाय कांग्रेस ज़ेर क़ियादत यू पी ए हुकूमत ने राज्य सभा के इजलास को पिर तक मुल्तवी करते हुए तेलंगाना मसला से राह फ़रार इख़तियार करने की कोशिश की है।

TOPPOPULARRECENT