तेलंगाना की नई आई टी पालिसी का दिसंबर में एलान

तेलंगाना की नई आई टी पालिसी का दिसंबर में एलान
हुकूमत तेलंगाना रवां महीना दिसंबर के तीसरे हफ़्ते में अपनी इंफोटेक पालिसी जारी करने का मंसूबा बनाई है। रियासती हुकूमत के एक आलामीया में कहा गया हैके इस बात को मल्हूज़ रखते हुए कि हैदराबाद पहले ही इंफोटेक सनअत का एक पुरकशिश मुक़ाम

हुकूमत तेलंगाना रवां महीना दिसंबर के तीसरे हफ़्ते में अपनी इंफोटेक पालिसी जारी करने का मंसूबा बनाई है। रियासती हुकूमत के एक आलामीया में कहा गया हैके इस बात को मल्हूज़ रखते हुए कि हैदराबाद पहले ही इंफोटेक सनअत का एक पुरकशिश मुक़ाम है जहां इस शोबे को रोग़ देने के लिए नई पालिसी का एलान किया जा रहा है।

रियासती वज़ीर इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजी के टी रामाराव ने कहा कि नई पालिसी सनअतों और इदारों के क़ियाम से मुताल्लिक़ क्लीयरेंस की आजलाना इजराई को यक़ीनी बनाएगी।

के टी रामा राव‌ ने अपने बयान में कहा कि हुकूमत को तवक़्क़ो हैके आई टी सनअत में 16 फ़ीसद तरक़्क़ी होगी जिस से 20 लाख अफ़राद रास्त या बिलवासता तौर पर मुलाज़मतें हासिल होंगी। वज़ीर आई टी ने नई पालिसी के बारे में मुताल्लिक़ा ओहदेदारों के साथ पिछ्ले चंद दिन के दौरान सरगर्म मुशावरतें करचुके हैं।

बयान में कहा गया हैके मुजव्वज़ा पालिसी तलबा में तहक़ीक़, तदरीज-ओ-इख़तिरा और सनातकारी के फ़रोग़ पर तवज्जा मर्कूज़ करेगी। हुकूमत ने इस पालिसी के ज़रीये टावर।II शहरों में सनातकारी की हौसलाअफ़्ज़ाई का मंसूबा बनाया है। के टी रामाराव ने कहा कि ये पालिसी सोश्यल मीडीया को एहमीयत देगी।

Top Stories