Sunday , July 22 2018

तेलंगाना के आबपाशी प्रोजेक्टस पर आंध्र का एतराज़ मुस्तर्द

हैदराबाद 03 मई: हुकूमत तेलंगाना दरयाए कृष्णा और दरयाए गोदावरी से रियासत तेलंगाना को हासिल होने वाले पानी के हिस्से से भरपूर इस्तेफ़ादा करेगी क्युं कि रियासत तेलंगाना के लिए मुख़तस किए जानेवाले पानी को ज़ाए जाने नहीं दिया जाएगा।

अख़बारी नुमाइंदों के सवाल पर अपने रद्द-ए-अमल का इज़हार करते हुए डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर-ओ-वज़ीर-ए-तालीम श्री हरी ने मज़कूरा बात कही और बताया कि ख़ाह हुकूमत आंध्र प्रदेश अपने काबीना के मीटिंग में रियासत तेलंगाना के आबपाशी प्रोजेक्टस को रोकने की कितनी कोशिश करे हुकूमत आंध्र प्रदेश अपनी इन कोशिशों में कामयाब नहीं होगी क्युं कि रियासत तेलंगाना को दोनों दरियाओं के पानी का इस्तेमाल करने के लिए जो हिस्सा मुख़तस किया जाएगा इतना ही पानी बहरसूरत हासिल करेगी।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि दरयाए कृष्णा और दरयाए गोदावरी के पानी से इस्तेफ़ादा करने का रियासत तेलंगाना को मुकम्मिल हक़ हासिल है और इस तरह रियासत तेलंगाना अपना हक़ हासिल करने के लिए किसी तरह का भी पस-ओ-पेश नहीं करेगी। इस दौरान बताया जाता हैके तेलंगाना हुकूमत की तरफ से शुरू किए जानेवाले आबपाशी प्रोजेक्टों की तामीर में रुकावटें पैदा करने के लिए हुकूमत आंध्र प्रदेश ज़बरदस्त साज़िश करने के लिए कोशां है।

TOPPOPULARRECENT