Monday , December 11 2017

तेलंगाना के तमाम मुस्तहिक़ अफ़राद को वज़ाइफ़ की इजराई का अज़्म

वज़ीरे इन्फॉर्मेशन टेक्नॉलोजी और पंचायत राज के टी रामा राव ने कहा कि उन की हुकूमत तमाम मुस्तहिक़ अफ़राद को वज़ाइफ़ जारी करेगी। उन्हों ने कहा कि हुकूमत ने ज़ईफ़ों, बेवाओं और माज़ूरीन के लिए वज़ाइफ़ की रक़म में इज़ाफ़ा किया है जो हिंदुस्तान की

वज़ीरे इन्फॉर्मेशन टेक्नॉलोजी और पंचायत राज के टी रामा राव ने कहा कि उन की हुकूमत तमाम मुस्तहिक़ अफ़राद को वज़ाइफ़ जारी करेगी। उन्हों ने कहा कि हुकूमत ने ज़ईफ़ों, बेवाओं और माज़ूरीन के लिए वज़ाइफ़ की रक़म में इज़ाफ़ा किया है जो हिंदुस्तान की किसी भी रियासत में सब से ज़्यादा है।

उन्हों ने कहा कि वज़ाइफ़ की इजराई के सिलसिले में हुकूमत सरकारी ख़ज़ाना पर पड़ने वाले बोझ की कोई फ़िक्र नहीं करेगी। वज़ाइफ़ के सिलसिले में जितनी रक़म दरकार हो, बजट से जारी किया जाएगा।

उन्हों ने अपोज़ीशन जमातों पर वज़ाइफ़ की तक़सीम के मसअले पर अवाम में उलझन पैदा करने का इल्ज़ाम आइद किया। के टी आर ने कहा कि कोई भी मुस्तहिक़ शख़्स वज़ीफ़ा से महरूम नहीं रहेगा। तमाम ज़िला कलेक्टर्स को हिदायत दी गई है कि वो जारीया माह वज़ाइफ़ की इजराई का अमल मुकम्मल करलें।

जारीया माह मुस्तहिक़ अफ़राद को गुज़िश्ता दो माह का वज़ीफ़ा एक साथ अदा किया जाएगा। उन्हों ने कहा कि चेवड़ला असेंबली हल्क़ा की तरक़्क़ी के लिए हर मुम्किन इक़दामात किए जाएंगे। वज़ीर आई टी ने कहा कि रंगा रेड्डी ज़िला को इन्फॉर्मेशन टेक्नॉलोजी के मर्कज़ में तब्दील किया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT