Thursday , December 14 2017

तेलंगाना के पहले बजट में अक़लीयती बहबूद, तालीमी तरक़्क़ी पर ख़ुसूसी तवज्जा

नव क़ायम शूदा रियासत तेलंगाना के पहले बजट में अक़लीयती बहबूद की तालीमी तरक़्क़ी पर ख़ुसूसी तवज्जा मर्कूज़ की जा रही है। मालीयाती साल 2014-15 के बजट की तैयारीयों के सिलसिले में सेक्रेट्री अक़लीयती बहबूद जनाब अहमद नदीम (आई ए एस) ने मुख़्

नव क़ायम शूदा रियासत तेलंगाना के पहले बजट में अक़लीयती बहबूद की तालीमी तरक़्क़ी पर ख़ुसूसी तवज्जा मर्कूज़ की जा रही है। मालीयाती साल 2014-15 के बजट की तैयारीयों के सिलसिले में सेक्रेट्री अक़लीयती बहबूद जनाब अहमद नदीम (आई ए एस) ने मुख़्तलिफ़ अक़लीयती इदारों से रिपोर्ट हासिल करते हुए उबूरी तौर पर बजट तैयार कर लिया है ताहम तमाम ज़िला कलेक्टर्स से मुक़ामी जरूरतों के मुताबिक़ रिपोर्ट की वसूली के बाद मज़ीद इज़ाफ़ों के साथ बजट को क़तईयत देदी जाएगी।

हुकूमत ने अक़लीयती बहबूद के लिए 1000 करोड़ रुपये मुख़तस करने का एलान किया है और इसी के मुताबिक़ बजट तैयार किया जा रहा है।

जनाब अहमद नदीम ने सियासत को बताया कि अक़लीयती बहबूद बजट का 60 फ़ीसद हिस्सा अक़लीयतों की तालीमी तरक़्क़ी की स्कीमात पर मुहीत होगा जबकि 30 ता 40 फ़ीसद मआशी तरक़्क़ी और रोज़गार पर मबनी स्कीमात के लिए अलॉट किया जाएगा।

उन्हों ने बताया कि तमाम ज़िला कलेक्टर्स को ज़िला में अक़लीयतों को दरकार जरूरतों का जामे सर्वे करते हुए रिपोर्ट पेश करने की हिदायत दी गई है। उन्हों ने कहा कि जारीया माह के तीसरे हफ़्ता में बजट तजावीज़ को क़तईयत दे दी जाएगी।

TOPPOPULARRECENT