Wednesday , December 13 2017

तेलंगाना के लिए अलाहिदा हाईकोर्ट के क़ियाम का मुतालिबा

हैदराबाद 05 अगस्त मर्कज़ी हुकूमत ने तेलंगाना में एक अलाहिदा हाईकोर्ट के क़ियाम की हिमायत की है लेकिन आंध्र प्रदेश को ख़ुसूसी मौक़िफ़ देने के बारे में कोई वादा नहीं किया।

जबकि इन दोनों रियासतों से ताल्लुक़ रखने वाले अरकान लोक सभा में अपने मुतालिबात की ताईद में नारे लगा रहे थे। तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले अरकान अपनी रियासत में अलाहिदा हाईकोर्ट के क़ियाम का मुतालिबा कर रहे थे और वाई एस आर कांग्रेस के अरकान ने आंध्र प्रदेश को ख़ुसूसी मौक़िफ़ देने का मुतालिबा किया।

टी आर एस अरकान हाथों में प्ले कार्ड्स थामे हुए मीटिंग के आग़ाज़ के साथ ही एहतेजाज करने लगे। उन्होंने हाईकोर्ट की जल्द तक़सीम और तेलंगाना के लिए अलाहिदा हाईकोर्ट के क़ियाम की मांग की।

मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला राजनाथ सिंह और मर्कज़ी वज़ीर शहरी तरक़्क़ी वेंकया नायडू ने एहतेजाजी अरकान को यक़ीन दिलाया कि हाईकोर्ट की तक़सीम के मसले पर हुकूमत जल्द ही ज़रूरी कार्रवाई करेगी और इस सिलसिले में वज़ारत क़ानून की तवज्जा मबज़ूल कराते हुए तेलंगाना के साथ इन्साफ़ किया जाएगा।

इब्तिदा में वज़ीरे दाख़िला राजनाथ सिंह ने एहतेजाजी अरकान को मुतमइन करने की कोशिश की लेकिन टी आर एस अरकान ने ये कहते हुए एहतेजाज जारी रखा कि वज़ीर-ए-आज़म और वज़ीर-ए-क़ानून से मुसलसिल नुमाइंदगी के बावजूद अभी तक हाईकोर्ट की तक़सीम में कोई पेशरफ़त नहीं की गई।

स्पीकर लोक सभा ने टी आर एस अरकान को मश्वरह दिया कि वो मर्कज़ के तयक़्क़ुन पर अपना एहतेजाज ख़त्म कर दें लेकिन टी आर एस अरकान वाज़िह तयक़्क़ुन का मुतालिबा करते रहे।

वेंकया नायडू ने मुदाख़िलत की और तयक़्क़ुन दिया कि मर्कज़ तेलंगाना के साथ मुकम्मिल इन्साफ़ करेगा। उन्होंने कहा कि दोनों रियासतों के लिए अलाहिदा हाईकोर्ट के क़ियाम के इक़दामात किए जाऐंगे।

वेंकया नायडू ने कहा कि रियासत की तक़सीम के बाद दोनों के लिए अलाहिदा हाईकोर्ट की तशकील ज़रूरी है और दोनों रियासतों की ज़रूरत भी है।

उन्होंने कहा कि आंध्र प्रदेश तंज़ीम जदीद क़ानून में इस बात की वज़ाहत की गई कि रियासत की तक़सीम के बाद दोनों रियासतों के लिए अलाहिदा हाईकोर्ट तशकील दी जाएगी।

उन्होंने बताया कि चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना ने आंध्र प्रदेश हाईकोर्ट के लिए हैदराबाद में मौज़ूं इमारत फ़राहम करने की पेशकश की है ताके आंध्र प्रदेश के मुक़द्दमात की यकसूई हो सके।

उन्होंने कहा कि आंध्र प्रदेश के चीफ़ मिनिस्टर, डायरेक्टर जनरल पुलिस और चीफ़ सेक्रेटरी हैदराबाद से ही काम कर रहे हैं। उन्होंने वाज़िह किया कि हाईकोर्ट की तक़सीम तक टी आर एस का एहतेजाज जारी रहेगा।

TOPPOPULARRECENT