Monday , December 18 2017

तेलंगाना के लिए आख़िरी तारीख़ क़रीब होने पर दोनों इलाक़ों में लहर गर्म

हैदराबाद 21 जनवरी (आई एन एन) तेलंगाना के लिए आख़िरी तारीख़ क़रीब होने के साथ दोनों इलाक़ों में लहर गर्म हो गई है और हैरत अंगेज़ तौर पर सदर तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के चंद्रशेखर राव ख़ामोश हैं और दूरी अख्तियार किए हुए हैं हत्ता कि उन

हैदराबाद 21 जनवरी (आई एन एन) तेलंगाना के लिए आख़िरी तारीख़ क़रीब होने के साथ दोनों इलाक़ों में लहर गर्म हो गई है और हैरत अंगेज़ तौर पर सदर तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के चंद्रशेखर राव ख़ामोश हैं और दूरी अख्तियार किए हुए हैं हत्ता कि उन के अरकाने ख़ानदान और टी आर एस के सरकर्दा क़ाइदीन भी कोई ज़्यादा सरगर्मी नहीं दिखा रहे हैं जबकि तेलंगाना जे ए सी ने इस शो का कंट्रोल ले लिया है और बहुत सरगर्म अमल है।

के सी आर सुशील कुमार शिंदे की जानिब से कुल जमाती इजलास की तलबी का एलान किए जाने से क़ब्ल कुछ वक़्त दिल्ली में थे। दिल्ली में उन के क़ियाम के दौरान ये समझा जाता है कि के सी आर ने मर्कज़ के साथ मुज़ाकरात किए और चिरंजीवी की तरह उन की पार्टी को कांग्रेस में ज़म करने के लिए तैयार हो गए थे।

लेकिन उस में कुछ बात ग़लत हो गई और तवक़्क़ुआत पूरे नहीं हुए। अगर्च के तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ने इस इजलास में शिरकत की लेकिन के सी आर उसे सई ला हासिल कह रहे हैं। जबकि तेलंगाना जे ए सी की जानिब से इस मसअला पर भरपूर तवज्जा दी जा रही है और टी आर एस का ख़ामोश हो जाना ताज्जुबख़ेज़ है।

TOPPOPULARRECENT