Saturday , December 16 2017

तेलंगाना के लिए गोरखालैंड के ख़ुतूत पर ख़ुद इख़तियार इंतेज़ामीया का इमकान

नई दिल्ली 24 जनवरी : तेलंगाना पर मर्कज़ की तरफ़ से मुक़र्ररा मोहलत तेज़ी के साथ क़रीब पहूंच रही है कि इस दौरान कांग्रेस की सदर सोनीया गांधी ने इस हस्सास मसले पर आज अपनी पार्टी के सीनीयर क़ाइदीन से तबादला-ए-ख़्याल किया। उन की तरफ़ से इस मसले प

नई दिल्ली 24 जनवरी : तेलंगाना पर मर्कज़ की तरफ़ से मुक़र्ररा मोहलत तेज़ी के साथ क़रीब पहूंच रही है कि इस दौरान कांग्रेस की सदर सोनीया गांधी ने इस हस्सास मसले पर आज अपनी पार्टी के सीनीयर क़ाइदीन से तबादला-ए-ख़्याल किया। उन की तरफ़ से इस मसले पर तलब करदा मीटिंग में वज़ीर-ए-दाख़िला सुशील कुमार शिंदे, वज़ीर-ए-सेहत ग़ुलाम नबी आज़ाद, समुंद्र पार हिन्दुस्तानियों के उमूर के वज़ीर वायलार रवी और सदर कांग्रेस के सयासी मुशीर अहमद पटेल भी मौजूद थे। मसला तेलंगाना पर किसी फ़ैसला के लिए मर्कज़ की तरफ़ से मुक़र्ररा मोहलत 28 जनवरी के क़रीब तलब करदा मीटिंग को ग़ैरमामूली एहमीयत दी जा रही है।

शिंदे ने 28 दिसमबर को कहा था कि मसला तेलंगाना पर अंदरून एक माह किसी फ़ैसले का एलान कर दिया जाएगा। चुनांचे मुख़्तलिफ़ रास्तों पर क़ियास आराईयों के दरमयान अब इस मसले पर आला तहरीन सतहों पर सरगर्म मुशावरत जारी है। मुख़्तलिफ़ इमकानात में एक ये भी हीका तेलंगाना के पसमांदा इलाके के लिए गोरखालैंड और बोडोलैंड के ख़ुतूत पर एक ख़ुद इख़तियार इलाक़ाई इंतिज़ामीया का क़ियाम भी अमल में लाया जा सकता है।

इस असना में आंध्र प्रदेश के इलाक़ों साहिली आंध्र, रायलसीमा और तेलंगाना के कांग्रेस क़ाइदीन भी अपनी तेज़ रफ़्तार सरगर्मीयों के साथ नई दिल्ली पहूंच चुके हैं। इलाके तेलंगाना के कांग्रेस क़ाइदीन अलहदा रियासत के मुतालिबा पुर इसरार कररहे हैं तो रायलसीमा और आंध्र के क़ाइदीन आंध्र प्रदेश के तक़सीम की सख़्त मुख़ालिफ़त पर बज़िद हैं।

तेलंगाना के कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट हाईकमान से अपना मुतालिबा मनवाने के लिए नई दिल्ली में कैंप किए हुए हैं। तेलंगाना के हामी कांग्रेसी क़ाइदीन ने अपनी ही पार्टी के आंध्रई क़ाइदीन को आज सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया और इल्ज़ाम आइद किया कि वो (सीमा आंध्रई) कांग्रेस क़ाइदीन दरोग़ गोई से काम लेते हुए अलहदा तेलंगाना के क़ियाम के ख़िलाफ़ साज़िश कररहे हैं।

तेलंगाना के कांग्रेस क़ाइदीन ने साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर आँजहानी वाई एस राज शेखर रेड्डी के माज़ी में बाएतिमाद रफ़ीक़ कार और मुशीर रहे कि वे पी रामचंद्र राव‌ को भी सख़्त तन्क़ीदों का निशाना बनाया और इल्ज़ाम आइद किया कि वो महिज़ कांग्रेस के बाग़ी जगन मोहन रेड्डी की वाई एस आर कांग्रेस पार्टी को फ़ायदा पहूँचाने के लिए आंध्र प्रदेश को मुत्तहिद रखने के लिए आसमान सर पर उठाए घूम रहे हैं।

तेलंगाना के अरकान-ए-पार्लीमैंट ने कांग्रेस के सीनीयर क़ाइदीन मोती लाल वोहरा, दिग्विजय सिंह और जनार्धन देवेदी से मुलाक़ात करते हुए अपना मुतालिबा पेश किया। बादअज़ां एक प्रेस कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए दावा किया कि आंध्र प्रदेश को मुत्तहिद रखने के लिए महिज़ चंद मुफ़ादात हासिल अनासिर ही मुहिम चला रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT